Wie o Wie.......

Discussie in 'De lounge' gestart door CVW, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Wie o wie onder jullie allemaal is enigzins spiritueel aangelegd en kan mij helpen mijn rijbewijs terug te vinden?

Ik word momenteel niet goed van mezelf; weet sinds een dag of 2 dat mijn rijbewijs niet meer in m'n portemonaie zit.
    Begin december heb ik me nog moeten legitimeren en heb daarbij het rijbewijs gebruikt, maar wat er daarna mee is gebeurd is een raadsel.
    Bij mijn weten zat het ding gewoon nog steeds in m'n portemonaie.

In december ben ik zelfs bijna 3 weken thuis geweest aangezien ik aan een blinde darm ben geopereerd op 17 december.

Voor mijn gevoel moet ik het rijbewijs gewoon ergens kunnen pakken en weet gewoon dat als ik het rijbewijs opnieuw ga aanvragen, dat ik het de dag erop gewoon vind. Maar ik heb al zoveel plekken nagezocht.

Ik geef het tot na het weekend de tijd en anders ga ik toch maar naar het politieburo/gemeentehuis.

Wie kan mij dus weer rustige nachten bezorgen?

Voor de gouden tip heb ik een lekkere verassing in het vooruitzicht!

(lijkt opsporing verzocht wel)
    Oja, wil je meer persoonlijke gegevens hebben van me, stuur me dan maar een pbtje.

Mijn dank is groot!

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Euh, met de kerst had je een andere tas bij je dan welke je normaal gebruikt...
    ...Wacht ik krijg nog een signaal binnen...
    ...In het toilet-tasje wat je in het zh bij je had, een rode toch?...
    ...Je dacht nog: ik berg mijn rijbewijs maar ergens veilig op, want in het zh heb je die toch niet nodig. Goeie gedachte, heb je het bij de verzekeringspapieren/kentekenpapieren van je auto? Of het handschoenenvakje?...

Probeer eens alle tasjes die je de laatste maand hebt gebruikt en anders nog eens alle zakken navoelen van je kleding.

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Mijn eerste gedachte: kijk inderdaad zoals kiki ook al zegt je zakken eens na. Bij mij zit het rijbewijs bij de verzekeringspapieren maar als ik iets vlug moet weg stoppen dan gaat het ook in een zak. Vaak een binnenzak. Andere jas aangehad? Even aan hubbie gegeven...hou jij dit even vast? Ook zijn zakken dus plunderen.
    Succes!

Laat je het weten?

4. Niet meer actief

misschien heel rare gedachte, maar heb je al in het vriesvak gekeken? :(

5. Niet meer actief

Kontzakken van broeken, binnenzakken van jassen.....aparte vakjes van tassen...geheime vakjes in portemonnee?

Eeeehm .... onder de stoelen van de auto, in het zijvakje van de autodeur...achter het zonneklepje van de auto....tussen de zittingen van de auto...

Tussen de bank....in het keukenlaatje....in het laatje van de tafel, onder de fruitschaal....

;)

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Haha ja, daar heb ik ook al eens mijn autosleutels terug gevonden. :oops:

7. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Maas en Waal
    Kiki,

Dank je alvast voor de eerste tips!

Al m'n tassen zijn al gecheckt, maar ik heb al een eeuwigheid dezelfde.

Handschoenenkastje: check
    Autopapieren: check

Wat natuurlijk ook nog kan is dat de buurvrouw in het zh (85 jr) wellicht tijdens een slaapuurtje m'n rijbewijs heeft gepikt, haar pasfoto erop heeft geplakt, zodat zij nu lekker rond kan snorren in haar bolide!

Helaas..... probeer nog wat nieuwe signalen door te krijgen Kiki!

8. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Maas en Waal
    Jee meiden,

Jullie zijn snel met de tips! Dankje!

Vriesvak: check
    Fruitschaal: check

Kont- en jaszakken ga ik zo nog checken, en ik probeer mijn man idd ook enigzins een schuldgevoe aan te praten, maar die zegt dat ik me teveel druk maak en maar gewoon een nieuwe moet gaan aanvragen.

9. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    In de deur van je auto? daar zijn ook wel eens vakjes. aan de zijkant/onderkant. zo ben ik mijn portomonnee wel een kwijt geweest een week....

en anders je buuf idd even aankijken :) :)

10. Niet meer actief

Toch nog eens even in je andere tas checken en dan in het vakje met een rits.

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik zal de heilige sint anthonius er eens bij roepen.

Dit heeft mij ook ooit geholpen. Was ook autopapieren kwijt en had alles afgezocht. Vriendin van me ripe sint anthonius erbij en toen vond ik ze. Lagen in dash board kastje en daar had ik al gekeken.

Ga het nu doen voor je.

12. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    je zei dat je je moest legitimeren,heb je je rijbewijs wel terug gekregen?

13. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ja, die ken ik ook, mijn moeder zei dat versje wel eens op als we wat kwijt waren.
    Maar...heeft de heilige Anthonius al geholpen, heb je al je rijbewijs terug?

Nu lees ik wel dat je je rijbewijs in het ziekenhuis bij je had...ik wil je niet heel erg ongerust maken, maar er wordt veel gejat in het ziekenhuis en dat omaatje van 90 heeft dat natuurlijk niet gezien....

Nou meis, ik hoop dat je 'm gauw terug vind.

14. Niet meer actief

Heilige Antonius,
    lieve vrind,
    zorg dat CVW haar rijbewijs terug vindt

:D
    (heb ook zo'n moeder dus....)

15. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Mijn tip:

Vooral niet zelf zoeken want kans is groot dat je eroverheen kijkt! Hoop iig dat je rijbewijs snel terug gevonden wordt en je geen nieuwe hoeft te halen.

16. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Waarom zoeken naar je oude papieren rijbewijs? ga een nieuwe halen op creditcardformaat...dat is super. Past perfect in je portemonnee en raak je niet zo snel kwijt denk ik.

Groetjes
    kAAtje

17. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Maas en Waal
    Nou Heilige Antonius, waar ben je dan?

Ik moest me legitimeren bij de Makro bij binnenkomst en houd het dan zelf vast.

Ja en dat nieuwe rijbewijs op formaat lijkt me aan de ene kant handig,maar aan de andere kant is het zo klein dat je het juist snel verliest ben ik bang voor. Als je al ziet hoeveel pasjes je in je portemonaie hebt en af en toe is het pakket te dik en worden de gleufjes te los en schiet het er zo uit.

Ik denk dat ik voorlopig de tip ter harte neem dat ik vooral niet teveel moet gaan zoeken.

Maar ik blijf hopen dat de Heilige Antonius me van dienst kan zijn!

Deel Deze Pagina