de feestdagen staan weer bijna voor de deur.

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gezellig, over een paar weken sinterklaas vieren, pepernoten en warme chocomelk.
    Vorig jaar toen ik de kerstboom aan het opzetten was ,dacht ik nog volgend jaar is onze baby er al, en nu is het bijna weer zover.
    Maar wel een gezellige tijd, lekker eten met de kerst, en gezellig met je familie samen zijn. :D
    Wie heeft er al plannen? wij met oud&nieuw dan krijgen we loge's.

2. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    met de kerst gaan we naar de familie,gezellig bijelkaar en eten natuurlijk, en oud op nieuw moet ik helaas werken. :cry:

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik beken: heb al wat kerstdeco gekocht....hihi
    Maar ik denk juist steeds (al een paar jaar inmiddels)...zou aakomend jaar dan eindelijk een jaar worden waarin de baby wordt geboren?
    Deze keer hoop ik zwanger de kerst in te gaan...lijkt me voor de verandering wel eens een goed idee ;)

Elmo

4. Niet meer actief

joehoeeee gezellig :D

sinterklaas vindt ik geen bal aan maar kerstmis GEWELDIG

heb er al helemaal zin in

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou hier worden nog geen plannen gemaakt. Eerst ff afwachten wanneer de kleine geboren gaat worden ;)
    Ow heb toch wel 1 plan! Met de kerst ga ik aan de carpaccio, rose en alles wat ik de afgelopen maanden heb moeten laten staan :p

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    met sinterklaas gaan we naar mijn ouders, gezellig vieren met het hele gezin. Met kerst zijn we lekker thuis. Dan is de kleine er bijna :-D

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Op 1e kerstdag verplicht naar de familie van vriendje (dan mannetje), en op 2e kerstdag naar mijn ouders.. (er is hier zelfs al over gesproken! kregen van de week dus te horen dat mijn schoonzusje niet op 2e kerstdag kan en dat het dan maar 1e kerstdag bij hun is, en kerstavond zal wel bij schoonma zijn)
    Bleh! Ik wil zelf bepalen wat ik doe met kerst, nu wordt het bepaald. ik zou het liefste lekker weggaan dit jaar. Laatste kerst met z'n tweetjes, oke met hele dikke buik tegen die tijd :) Misschien haal ik mijn vriendje hier nog wel voor over. Gewoon lekker weg~

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben nog niks gepland want ik ben 14 december uitgerekend dus kan ook nog 28 dec. worden dus niks plannen leek mij beter voel je je ook niet schuldig om af te zeggen en met zijn 3tjes komt het hier ook wel goed.

9. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wij gaan met kerstavond naar mijn schoonfam.
    en tweede kerstdag gaan we met mijn fam naar bobs saloon dat is erg leuk

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    onder voorbehoud hebben wij plannen gemaakt voor het vieren van sinterklaas... maar afwachten of onze uk het daar ook mee eens is.. immers 5 december uitgeteld...

Met oud en nieuw gaan wij de 1e verjaardag van de kleine van vrienden van ons vieren.... Ja die werd vorig jaar oudjaarsdag geboren.... De komende tijd hebben zij het met oud en nieuw behoorlijk druk denk ik... Dit is tenminste het plan, weer afhankelijk van wat ons ukkie van plan is.

Voor de kerst hebben we nog niet direct plannen, maar waarschijnlijk familiebezoek. 2e kerstdag is mijn broertje jarig, dus daar gaan we denk ik so wie so wel effe naar toe.

Karin

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sinterklaas vieren we dit jaar nog niet thuis. Ik ga wel met Lisa en Tim naar mijn werk waar sinterklaas komt.
    We vieren nl 3 dec. Lisa haar verjaardag en ze krijgt dan gewoon een extra kadootje.

Volgend jaar vieren we wel sinterklaas omdat Lisa dan op de peuterspeelzaal zit. En daar dus ook sinterklaas komt.

Ik weet nog niet wat we dit jaar met kerst doen. Het ligt eraan of ik moet werken of niet.
    Ik heb het rooster met kerst als vrij ingevuld en dan automatisch met oud & nieuw werken, maar of ik dat krijg, is nog niet bekent.

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

sinterklaas vieren we in het weekend (vanwege mijn man's kinderen, die we dan hebben) met de schoonfamilie.

1e kerstdag etentje schoonfamilie, 2e kerstdag waarschijnlijk bij mijn ouders. Oud&Nieuw dan gezellig wij met zijn 2tjes (hopelijk 3tjes).... En de hele straat, want we blijven thuis en dan om 0.00 uur naar buiten.

Heel misschien gaan we feestbeesten met de buurtjes samen.

Zelf ben ik meer het type van kerst, maar vanwege de kinderen doen we kado's met sinterklaas.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    sinterklaas daar doe ik niet aan. We gaan wel naar mijn moeders werk maar verder niks.

Kerst wel! Op kerstavond kadootjes voor elkaar thuis en lekker eten met ons gezinnetje.
    1e kerstdag naar mijn ouders, 2e kerstdag met vrienden.

Met oud en nieuw zitten we lekker in ene huisje in Limburg met mijn ouder, broers en aanhang.

Kom maar op ik heb er zin in!

14. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Sinterklaas vieren we met de schoonfamilie in Center Parcs Zandvoort, kerst nog geen plannen en oud en nieuw vieren we met vrienden, heel toevallig, ook in Center Parcs Zandvoort.

15. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Klinkt allemaal heel gezellig hoor...sinterklaas doen we gewoon met zn 3e voor de kleine en 1e kerstdag naar mn ouders gezellig lekker eten en misschien 2e kerstdag wel lekker in de pyama lopen filmpjes kijken en boerenkool met worst eten hahah

Oud en nieuw nog geen plannen...ook nog geen zin in eigenlijk opzitten tot 12 uur ...denk dat ik al in slaap val zonder drank hahahaha

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik vind kerst niks aan. ik moet altijd kiezen of ik met kerst of oud en nieuw moet werken en wil altijd met kerst werken. vind het dan wel fijn om voor mijn bewoners een zo fijn mogelijke dag ervan te maken.
    maar zelf... nee geef mij maar oud en nieuw en sinterklaas.

17. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    sinterklaas vieren we met me schoonouders .
    en kerst is heel bijzonder want 2de kerstdag word levy 1 jaar .
    dus 2de kerstdag zijn we thuis met een hok vol visite .en 1ste kerstdag weet ik nog niet .
    als er nog mensen zijn die een leuk idee hebben voor levy zijn verjaardag dan hoor ik het graag ik vind het best wel moeilijk want het is ook kerst ( ik wil er wat bijzonders van maken , maar het moet ook weer niet te veel werk zijn > )

groetjes yvonne

18. Female

Female Niet meer actief

Het vooruitzicht is dat dit jaar waarschijnlijk mijn laatste feestdagen in de horeca zijn! sinterklaas, beide kerstdagen, oud en nieuw... vreselijk...

heb er al een paar jaar spijt van dat ik ooit de keuze heb gemaakt om de horeca in te gaan. als alles goed gaat en de kleine is er, wil ik graag een paar dagen gaan werken en dan lekker overdag in een winkel oid!

19. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    de kerst vieren we met mijn ouders op center parcs, en oud en nieuw vieren we bij ons thuis en zien wel wie er komt.

en ik hoop een leuk kado te kunnen krijgen ;)

20. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik heb al helmaal zin in de feestdagen...

Sinterklaas, waarschijnlijk zondag bij schoonouders
    maandag voor sinterklaas, denk bij ons, en dan gourmetten ofzo.

24 december: ben ik jarig :) vier het niet echt, gewoon ouders en zus & broer plus aanhang en beste vriend van mijn man.. (mijn beste vriendin is mijn zusje....)
    's avonds gaan we dan naar de nachtmis, de vrouwen dan samen met mijn tante.
    De mannen blijven thuis, kaarten drinken etc.
    Als we dan terug komen heeft mijn vader warme choco klaar en saucijsenbroodjes en kerstbrood en dan beginnen we met cadeautjes uitpakken :) :)

25 december, 1e kerstdag vieren we bij mijn ouders. We nemen allemaal wat te eten mee. Verder kijken we dan heerlijk film: Muppets Christmas Carol, The Grinch en Santa Clause.
    En als we tijd hebben spelen we wat spelletjes, Katan, Triviant etc.

26 december, 2e kerstdag misschien mijn mijn schoonmoeder + vriend en anders nodigen we mijn schoonvader en zwager uit en gaan dan gezellig gourmetten.

31 december, oud & nieuw, nog geen idee, maar waarschijnlijk bij mij ouders :)

2 januari, mijn zusje jarig, weer feest en weer eten... zucht (tegen deze tijds heeft niemand meer trek..)

Dat was het wel zo ongeveer :)

Deel Deze Pagina