hai, Ik zoek voor op een taart 2 badeendjes, de bruid en de bruidegom Als ik via google zoek krijg ik allerlei trouwsites waar je ze alleen per grote aantallen kunt bestellen, daar heb ik dus helaas niks aan! Wie weet waar je ze los kunt kopen?? Ik dacht ze ooit bij xenos gezien te hebben maar daar zijn alleen maar andere soorten Alvast bedankt! (of heeft iemand een ander leuk idde voor op een taart, we trouwen alleen voor onze beide gezinnen dus zijn maar met zijn 13e , maar wil een mooie taart bestellen en die daar boven op zetten ....)
dat bruidspaar heeft xenos wel hoor! Ik heb ze in juni nog gekocht voor vrienden als kleinigheidje bij de envelop.. Mischien waren ze uitverkocht? Je kunt ook bij de betere banket bakker vragen of je een taarttopper kan kopen van hun. Succes iig en alvast een fijne trouwdag!
Staat hier niks leuks voor jullie bij? Bruidspaar Zittend Rug aan Rug - 28967 - Deleukstetaartenshop.nl - D
Thnx allemaal! Hier gister bij xenos gegeweest en gevraagd en ze verkochten alleen nog een zuster ,politieagent en een bouwvakker .. misschien even een ander filiaal poberen en anders naar de expo dus! Hartstikke bedankt!!
Volgens mij heb ik ze bij de xenos gekocht ja. Ik heb ze nog maar is zo ver weg om ze te halen. Opsturen kan wel.Maar dan kosten ze al 6,75 aan verzenden. Maar het zou wel kunnen.
Mr And Mrs Duck Gift Box Set: Amazon.co.uk: Toys & Games bride and groom rubber ducks: Amazon.co.uk: Kitchen & Home hier kan je ze bestellen, ik heb net een bestellen van ze binnen had dinsdag besteld geloof ik.
Je kunt ze bestellen bij de badeendwinkel...weet niet of ik het adres hier mag vermelden dus even googlen
Ik heb nog een paartje, die mag je van mij wel hebben als je wilt. Zijn wel anders dan die van de Xenos:
Wat lief van je!!Tis niet nodig , dan moet je ze versturen das ook een gedoe hè! Maar erg lief! Heb gekeken op die badeendwinkel.nl daar moet je minimaal voor 10 euro besteden om te bestellen Ik ga binnekort even kijken bij expo en anders bij een ander xenos filiaal! En zo niet dan bestel ik ze op die site Bedankt allemaal voor de tips!
Wel een tip voor de Xenos eendjes; bewaar ze op een plek waar de zon niet komt. Mijn bruids eendje is helemaal verkleurd in haar nek door de ketting.
Wij hadden de badeendjes ook bij de Expo gekocht. Die geven verschillende kleuren licht als je ze in het water doet! Twee jaar geleden gekocht voor onze bruiloft, tegenwoordig speelt ons meisje er mee in bad!