Ja dat bedacht ik me later ook . Maar zijn dat een beetje leuke kinderspelletjes? Wil meneertje voor zijn 5de verjaardag graag een spelcomputer geven (en voor onszelf natuurlijk )
Omg! Ik lees net dat je zegt dat je gewoon de oude wii spellen op de wiiU kunt spelen???? Ik ben echt boos nu :x. Het het nagevraagd bij de bart smit en mediamarkt toen ik de wiiU kocht en kreeg te horen dat dit NIET kon. Heb het dus ook niet meer uitgeprobeerd. Dus heb alle 10 originele spellen met de Wii verkocht . Wat baal ik nu zeg! Nouja, flop omdat (ik dus dacht dat) je alle spellen opnieuw moest kopen voor de WiiU. -Daarnaast omdat ik die tablet geen enkele toegevoegde waarde vind hebben. De Wii moet aan staan en in de buurt zijn van de tablet. Dus je kan niet de tablet apart ergens mee naartoe nemen ofzo. Snap het nut niet zo van op 2 schermen tegelijk spelen . -Ik dacht laatst, ik koop er een controller bij. En dacht dat je dan wel met 2 spelers kan spelen. ( 1 via de tablet en ander via de gewone controller), maar nee, je moet minstens 2 controllers aanschaffen voordat je met 2 spelers kan. (wat is het nut van die hele tablet? ) - Het enige voordeel is dat de spellen mooier zijn. Maar bij super mario bros vind ik het verschil echt minimaal. Dezelfde werelden, zelfde soort levels alleen wat mooier. Kortom.. een heleboel extra geld investeren voor 'iets' mooiere spellen. Had er veel meer van verwacht voor dat geld. Meer functies e.d.
Dacht ergens gelezen te hebben dat je dan tablet als scherm kan gebruiken en iemand anders dus gewoon tv kan kijken.
Ja dat klopt. Maar zoontje kan niet naar zijn eigen slaapkamer lopen met de tablet omdat de tablet in de buurt van de wii moet blijven . Dus heb je nog steeds 'last' van elkaars lawaai.
Kan je dan geen koptelefoon aansluiten? (ken de wii u helemaal niet dus weet niet of die mogelijkheid er is)
Wat mijn zoon (6) leuk vindt is super mario (bros, party, galaxy, kart), kirby, skylanders, donkey kong, phineas en ferb.
Wat dom zeg van die winkels! Ik had wel gehoord dat de portal van skylanders niet zou werken, maar die werkt ook prima. Hij schakelt over naar een soort oude wii stand. Dat van die controllers ligt wel aan het spel. Bij mario kart of super mario kan het wel met controller en tablet.
Wij hebben ook de wii, erg leuke games voor ons bijv. Donkey kong en voor de kids prinsessenspellen, cars, disney en mijn zoon heeft gisteren Skylanders gehad dat vinden ze allebei geweldig net als de disney infinity.
Wij hebben een Wii, just dance is nu helemaal favoriet! Hebben verder niet veel spellen. De Pooyoo's hebben we met punten gedownload (zit bij de spellen die je koopt), is wel leuk voor de kleintjes.
wij hebben en omgebouwde Wii. Oude versie nog. heb m al aardig wat jaartjes alweer. Gewoon spellen downloaden en kost je verder geen drol. sommige spellen zijn erg prijzig maar daar hebben wij nooit last van zolang ze op internet te vinden zijn