Hallo iedereen, Ivm dat iedereen zo leuk met je mee leeft.. Hierbij de status update van de 20 weken echo. Alles was goed! voor zover ze konden kijken.. Heel mooi mannetje.. jaha.. we krijgen een zoon.. Dat ik mijn ventje nog niet voel komt idd vanwege de placenta. Die ligt tegen mijn buikwand aan.. maar waarschijnlijk ga ik iets voelen in week 23. Ben zeer benieuwd. Onwijs mooi om te zien dat hij tot zover gezond is en hoe hij beweegt en zijn hartje mooi klopt.. Zeer trotse papa en mama..
Wat fijn dat alles goed was met jullie zoontje!! Nu kan je lekker genieten en gaan shoppen!!! Hopelijk voel je je kleine man snel!! Dat maakt het extra bijzonder!
Fijn hè? Toch heel spannend altijd. Ik mag dinsdagavond. Placenta ligt ook voor. Ik voel de kleine wel maar heel weinig. Bij de eerste werd er al flink getrappeld nu misschien ook maar ik voel het niet.
Wat fijn, gefeliciteerd! Ik heb ook een voorliggende placenta en eerlijk gezegd: ik ben nu ruim 25 weken en vaak voel ik nog heel weinig...Op de pretecho die wij van de week hadden zag ik ons meisje enorm bewegen, terwijl ik er dus niets van voelde Was wel raar en af en toe kan ik er echt van balen. Maargoed, we zijn nog niet bij de finish, dus wat niet is, kan nog komen Veel plezier met shoppen!
ik mag de 18de voor de 20 weken echo kan niet wachten @t.s ben blij dat alles er goed uit zag en inderdaad shoppen nu!!!