zoontje brandwond door hete thee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendyd, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo, vanavond heeft ons zoontje van 15 maanden hete thee over zijn armpje gehad met als gevolg een 2e graads verbranding op zijn linkerbovenarm de vellen hingen erbij.10 minuten onder de lauwe kraan gedaan en daarna gelijk naar de ehbo geweest. daar hebben ze hem behandeld en zijn armpje ingepakt met vette verbandjes en dat soort dingen. paracetamol gehad tegen de pijn en hij slaapt nu. wat zijn wij geschrokken zeg en gehuild dat ik heb. het is zooooo zielig om je kind zo,n pijn te zien hebben. het is zo snel gegaan. we waren op visite en mijn zoontje was lekker aan het spelen met zijn speelgoed een eindje van de tafel vandaan. thee werd op tafel gezet en echt in een fractie van een seconde stond hij bij de tafel en pakte de thee. gelukkig over zijn bovenarmpje en niet over zijn gezicht ofzo. dit is ook erg, maar gelukkig is het een plek en niet zijn hele arm. en de dokter zei dat een 2e graads verbranding goed zou gezezen. ik heb zo medelijde met mijn jochie. hij krijste vreselijk van de pijn. ik ben blij dat hij nu slaapt en de paracetamol zijn werk doet. ik hoop dat morgen de pijn ietsje minder zal zijn. pffff ik moest het even van me af schrijven hoor ben nog nooit zo geschrokken. groetjes wendy.

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o meid
    wat zal je geschrokken. ik hoop idd dat de pijn morgen minder is sterkte ermee meid.

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb dat ook meegemaakt met mijn nu 8 jarige dochter, het was 2 dagen voor haar eerste verjaardag, echt traumatisch idd, maar gelukkig zie je er als ze zo jong zijn later niks meer van terug!

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje Wendy, wat zul je inderdaad geschrokken zijn... Hopelijk heeft je mannetje geen pijn meer en trek de plek snel weg...

Een hele dikke knuffel van ons!

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    achossie; dat was schrikken; gelukkig helpt de paracetamol en slaapt hij nu lekker...

geef hem maar een grote knuffel!

6. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    bedankt voor jullie reacties. het is inderdaad enorm schrikken. nu ben ik weer een beetje rustig, maar dat heeft lang geduurd. ik ben benieuwd hoe hij de nacht doet. ik verwacht dat hij wel een paar keer wakker zal worden maar ik heb paracetamol in huis dus die kan ik dan weer geven. groetjes wendy.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    O, wat een schrik voor jou en een pijn voor je kindje! Ik hoop dat hij in elk geval vannacht lekker slaapt! Sterkte!

8. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hij heeft vannacht heerlijk geslapen en het lijkt wel of hij geen pijn aan zijn arm heeft gelukkig. wel heeft hij 2 x overgegeven hij houd niet veel binnen ook al heeft hij niet veel pijn kan dit een reactie zijn of zou hij toevallig een buikgriep hebben ook nog. ik ben zo blij dat hij nu geen pijn heeft hij gebruikt zijn arm ook gewoon zoals altijd. vrijdag moeten we naar de polikliniek chirurgie, omdat de brandwond ook over de binnenkant van zijn elleboog zit en dan moet de huid niet te strak aangroeien, want anders kan hij dalijk zijn arm niet goed buigen of strekken dus gaan ze kijken. groetjes wendy.

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Heel veel sterkte met je kleine mannetje :(

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Jeetje arm ventje.
    Wat zal hij pijn hebben gehad :(
    2de graads brandwonden genezen wel heel mooi dus daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)

Dikke knuff voor je mannetje.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    :( Heel veel sterkte! Logisch dat het jouw zoveel pijn deed!

12. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    nou hij heeft dur ook echt buikgriep erbij. overgeven en diaree. ik geef hem elke 5 minuten een paar lepeltjes water en dat blijft erin. hij heeft alles tegelijk. :( groetjes wendy.

13. Zarah

Zarah Lid

4 feb 2008
    44
    0
    0
    Ik leef met je mee. Ik wens je zoontje een voorspoedige herstelling toe.

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    pff de nachtmerrie van iedere ouder. Hopelijk knapt hij snel terug en je ziet vaak geen littekens bij die kleine hummeltjes.

Is het echt buikgriep of is het een pijn reactie?
    Je lichaam kan raar reageren zo kan je aan de diarree raken als je het ineens koud krijgt.
    Of een verkeerde werking op de paracetamol zetpil.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    arme jij! En arm kindje natuurlijk...

Ik heb als baby van een jaar een volle hete pan appelmoes van het fornuis over mezelf heen getrokken, was ook geen pretje voor mijn moeder denk ik!
    Ik heb er niks aan overgehouden, geen enkel litteken!

16. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Ah wat een schrik! Lijkt me vreselijk, en je voelt je ook nog eens een slechte moeder, omdat je het niet kon tegenhouden. Bedenk je maar dat deze dingen gewoon gebeuren, heel vervelend voor je kleintje, maar weinig aan te doen.
    Maar als je kind pijn heeft, wil je het het liefst van ze overnemen, dat is zo vreselijk...

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wat verschrikkelijk! Veel sterkte...

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006