ik zit me vast een beetje in te lezen in de psz hier voor straks. even een vraag of dit normaal is..... voor twee dagdelen in de maand kost het 35 euro inschrijfgeld is 7, 50 kan ik beetje vergelijken.!
ow ok... nou weet iig dat het bedrag normaal is. omdat het hier maar een heel klein dorpje is vragen ze wel of je af en toe 1 dagdeel wil helpen als vrijwilleger. ach best leuk denk toch???
wij zijn bijna 90 euro kwijt per maand aan 2 dagdelen. Wij wachten dus ook eventjes af tot ze iig 2,5 is.
Hier ook 37,50 en 6,- inschrijfgeld. (ik heb haar net afgelopen dinsdag aangemeld, dat ze met 2 jaar daarheen kan)
jeetje, waarom is het bij ons zo duur dan? we zouden ruim 40 euro per maand betalen en 5,60 per dagdeel.
Bij ons gaat het ook naar inkomen en wij zouden voor 1 dagdeel 42 betalen. Voor 2 dagdelen zouden we 82 moeten betalen.
Dat is bij ons ook, (ok, iets minder) ware het niet dat 1 dagdeel per week gesubsidieerd word door de gemeente. Dus ik betaal nu 39.50 per maand. Ik ben ook bang dat als de subsidie er ooit af gaat er veel mensen zullen bedanken voor de psz. Ik zou er zelf in elk geval goed over nadenken.
we hebben er over nagedacht en we laten de kleine meid niet naar de peuterspeelzaal gaan omdat ze al op het kdv zit we zouden 90 euro gaan betalen voor 2 dagdelen die ook nog niet eens goed uitkomen