hoevaak baby voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door holagirl, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb even jullie hulp nodig.
    ben zo lekker panisch...haha!

Ik ben 20.5 week zwanger, placenta aan de voorkant.
    Voel sinds 18 wk heeeeeel vaag en heeeeel soms een schopje.
    Sinds paar dagen voel ik het dagelijks, maar nog niet voelbaar voor mijn vent.
    Gister was de beeb enorm druk, constant schoppen en bewegen.
    Vannacht en vandaag is hij heeel rustig, en voel hem (bijna) niet.

Nou je raad het al: ik in paniek... Lig elke keer op de bank om te voelen enz...maar het is echt heeeeel minimaal.

Hoort dat, dat je het nog zo onregelmatig enz voelt of klopt het niet??

gr, van een panisch wijf;)

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    je hoeft de beeb pas vanaf 26 weken dagelijks een keer of 10 te voelen. niet panieken dus. En die placenta aan de voorkant helpt natuurlijk ook niet echt ;)

3. fafje

fafje Niet meer actief

Hai...

Ik heb een voorliggende placenta...voel vaag iets sinds week 16...vanaf week 18 vaker..en vanaf week 20 heel vaka en harde schopjes...
    Nu sinds een week, is het dagelijks standaard tussen 23.00u en 0100u....en 'sochtends als ik vroeg wakker ben...sinds 2 dgn ineens ook 'smiddags...
    Tis ontzettend verschillend per persoon hoe je het ervaart en wanneer...maak je aub geen zorgen...heb geduld...straks zul je em heeeeeel vaak voelen en kan je er nie meer omheen :D

geniet er nou maar van!! :D liefs

4. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Hoi..
    Ik ben 2 daagjes korter zwanger dan jij en ik voel hem ook soms!
    Meestal sochtends tussen 09.00 - 09.15 (heel vaag haha) en savonds als ik op de bank lig ..en héél soms als ik wat druk zet op me buik met me handen..
    Maar verder als ik bezig ben voel ik hem niet! Ik heb ook mijn placenta aan de voorkant!
    Dus het is niet iets om je druk over te maken hoor meid!!

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Had ik ook vaak; hele dag druk gemaakt...en dan als je op ben ligt begint het allemaal weer (Pfffff). Je baby valt op jouw bewegingen ook vaak in slaap en als je druk bent voel je ook minder goed. Ga maar eens op bed liggen, leg je handen op je buik en dan wordt je ukje vast snel wakker. Geniet ze.

6. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Is heel normaal hoor! Rond die termijn voelde ik haar ook niet elke dag. Vaak wel maar soms een paar dagen niet.

Deel Deze Pagina