Hoi allemaal! Ik kan er niet opkomen hihi. Bij Muziek op schoot hebben we een liedje/versje geleerd, maar ik weet niet meer hoe het ging. Het ging over een muis die danste als de kat weg was en dan kwam de kat ineens terug en dan moest het muisje zich verstoppen. Bij de les deden we dit door de muisjes onder het shirtje te verstoppen. flarden van de tekst: ik ben een heel klein muisje en dan graag in het rond (...) en dan spring ik hóóg in de lucht... (...) en dan zegt de poes 'miaaaaaauw!' en dan ren ik naar m'n holletje, heel gauw! Is er iemand die de tekst compleet kan maken? groetjes Athina
Dit vond ik met google: Ik ben een heel klein muisje Ik ben een heel klein muisje En dans graag in het rond Ik kom dan uit mijn huisje En spring hoog van de rond Maar . . . roept de poes miauw, Dan ren ik naar mijn holletje, gauw piep piep piep Maar ik ken 't verder niet, dus weet niet of 't zo klopt.
ow hihi super dat is hem inderdaad... ik had al gegoogled, maar kwam niet op de goede dingen, waarschijnlijk net de verkeerde woorden gebruikt om te zoeken! thx! straks dus maar even een knuffelmuisje opzoeken aan de bak met knuffels hihi, kijken of ze het nog kent!
na 2 keer zingen wist ze het weer haha, erg grappig, ze deed het nu beter dan indertijd tijdens de muziekles, omdat ze toen nog wat jonger was. Maar oke, hebben we er dus weer een spelletje bij voor tussendoor