Wanneer begon jullie kleintje echt te lachen? Chloé glimlacht heel af en toe wel eens.. maar echt breeduit lachen nog niet... Is ze er laat mee ofzo?
lache deed alicia hier vrij vroeg denk toen ze ongeveer 1 maand oud was, nu sinds 2 a 3 weken ook met geluid zo lief
Noa lachte echt bewus toen ze 6 weken was ongeveer! En daar was ik helaas niet bij, want ik had even een bijtankdag en was wezen shoppen. Opa was dus helemaal verliefd toen Noa breeduit, ban oor tot oor naar hem lachte. Ik werd gelijk mobiel gebeld. Midden in de stad heb ik staan janken....(stomme hormonen ook.. ) Maar ik huilde van geluk hoor!
Florine kan het sinds oudejaarsdag. Maar niet naar mij hoor! Af en toe betrap ik haar erop dat ze het doet. En als we een spelletje spelen (nadoen) dan trekt ze wel haar mondhoeken opzij, maar dat is nog niet echt lachen vind ik. Ach verder is ze lief en ik zie het plezier in haar oogjes. Ik zou me nog geen zorgen maken als ik jou was. Linda
Miguel lachte al na 1,5 week. En vanaf ca. 4 weken met geluid. Nu heeft hij regelmatig hele verhalen, echt 't mooiste wat er is. Ook wil hij sinds een dikke week zijn handen zowat opeten, ook als hij geen honger heeft. Sinds vanmorgen (bijna 8 weken) gooit hij zijn benen in de lucht en rolt hij zichzelf op z'n zij. Is ons mannetje overal erg vroeg mee?
Bo volgens mij loopt je mesije keurig op schema! Voor je het weet lacht ze steeds vaker, komt goed. Zonnestraal haha kan mij het helemaal voorstellen dat je dan staat te huilen in de stad.
Hier met een week of 6 een voorzichtig echt lachje. Nu sinds 2 weken krijg ik echte lachjes van d'r. Z'n leuk gezicht, dat mondje dan wijd open en dan dat tandloze bekkie haha.
Dani lachte voor het eerst toen hij precies 1 maand oud was naar zijn opa en elke keer als hij opa(die we niet zo vaak zien) ziet lacht hij breed uit.
Rond de 3/4 weken echt lachen, nu lacht Jasmijn nog steeds erg veel, maar nauwelijks met geluid. Soms dan giegelt ze echt, maar vaker is het dus zonder geluid.
met een week of 2 grote brede glimlachen als je wat tegen der zei... en eigenlijk pas sinds een week of 4 lachen met geluid...met keitelen enz
Keano lachte voor de eerste keer toen hij 4 weken was. Hij keek naar mij en ineens was die daar die mooie glimlach en die is nooit meer weggegaan. Toen hij ongeveer 3 maanden was lachte hij met geluid erbij! Liefs, misspuma
Dewi lachte vor het eerst toen ze 4 weekjes was, en sinds dat ze 2,5 maand was komen er geluidjes bij. Nu vanaf 3 maanden gild ze het uit (echt super leuk) soms lijkt ze net en sirene. Gr. Kat
Ik zit er echt een beetje op te wachten. Vanaf week 2 glimlacht ze wel, maar niet die lekkere brede lach.. Nou ja, nog meer eventjes wachten!