sinds ik over me 6 weken ben. heb ik heel veel last van het continu heel warm hebben! daardoor slaap ik slecht! en weet niet goed welke kant ik op moet! wat kan ik hier aan doen. en is dit normaal?? xxx
Hoi hoi, Ik had het ook hoor,was toen 5 weken zwanger werd echt in de nacht bezweet wakker. Volgens mij hoort dat er ook bij groetjes
heb het hier nog steeds, vaak ben ik oververhit voor mn gevoel. geen idee wat er aan te doen is, te weinig kleding is ook niet goed voor jou en je kleine..
Poeh, hier ook, maar pas sinds het 3e trimester. De eerste 30 weken had ik het nog regelmatig koud, maar nu..... Ik krijg er gewoon hoofdpijn van, leg af en toe een natte, koude washand op mijn hoofd, heerlijk!
Hallo, dat heb ik nu ook he. Ik vroeg me al af waar dat nu aan lag. Kan 's nachts haast niet slapen want ik heb het steeds bloedheet en word echt nat wakker. Blijf maar draaien. Ook overdag kan ik het zomaar ineens bloedheet krijgen, mijn moeder heeft dat ook maar dan zijn het opvliegers, hihi. Zou dit dan ook een kwaaltje zijn die er bij hoort?
weet iemand wat je eraan kan doen! want kan er zo slecht door slapen spook echt letterlijk door eht huis!