zo snel voorbij de tijd!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babytje, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb vandaag ineens beetje kriebels in de buik, omdat mijn meisje bijna een jaar wordt, het is zo vreselijk snel gegaan! ik mis het kleine nu al ooka l ben ik beretrots op wat ze nu al kan!

2. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    het is prachtig om ze zo te zien ontwikkelen, maar o, o, o, wat gaat de tijd snel...

3. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Sem was gisteren 9 maanden en ik had al zoiets van :( oef wat gaat het snel allemaal. Ik dacht toen ook: als ik dat nu al heb dan is dat ook niet leuk. Ik ga me er dan vanaf gisteraf aan maar niet te druk meer om maken. Ja haha zeg ik nu.
    In ieder geval alvast van harte gefeliciteerd :D geniet er wel lekker van en maak er een leuke dag van!

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ja, het is echt jammer he, dat het allemaal zó snel gaat!
    Ik had me er met Jesse wel degelijk op voorbereid dat het snel zou gaan, maar tóch ging het nog weer sneller dan ik dacht!

Ik weet nog als de dag van gisteren dat onze oudste geboren werd. En da's toch echt 24 jaar geleden. :(

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja , ik weet niet of jullie meer kindjes hebben of niet, maar ik vond nr 2 nog veel sneller gaan, en nr 3 lijkt nog wel weer sneller te gaan, waar blijft de tijd!

6. kelmv3

kelmv3 Lid

8 feb 2008
    11
    0
    0
    venlo
    ja vreselijk he, dat alles zo snel gaat.
    Enne inderdaad nummer twee gaat al snel,
    maar bij nummer drie kun je het niet meer bijhouden!
    Snif.. :(
    Maar goed, dan weten we wel weer,
    dat je van iedere dag moet genieten!

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Deborah wordt alweer 2 jaar morgen, niet normaal...
    maar het wordt steeds leuker en je bent elke dag weer trotser op wat ze kunnen.

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

Over precies een week word mijn moppie alweer 1! Word er een beetje emo van als ik denk hoe snel het gegaan is! Aan de ene kant heel leuk omdat ze steeds meer kunnen etc, maar aan de andere kant word ik er ook beetje emo van dat het allemaal zo snel gaat.....

vorig jaar om deze tijd had ik nog niet kunnen denken dat ik zoooo ontzettend gek met mn meisje zou zijn en dat je zoveel van iemand kunt houden! Gek he?

liefs

9. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    idd is het zo emo dat het zo snel gaat maar ook de trots dat het zo goed gaat! elke dag is weer een wonder! en voor mij is ze de tweede en dat vind ik idd veel sneller gaan!
    elke dag genieten is het belangrijkste!

Deel Deze Pagina