Het gaat er inderdaad niet om dat ze speelafspraakjes maken dat is alleen maar leuk en zal ik echt niks over zeggen, ik moedig het alleen maar aan dat ze hun eigen vriendjes en vriendinnetjes kiezen maar het gaat op de manier waarop! Om een klein voorbeeld te noemen, we gaan woensdagmiddag met Chloe en een vriendje van haar klas naar een grote speeltuin nou dat zeg ik dus niet van tevoren want dan loop ik het risico dat de mama datzelfde gaat regelen en hun er ook heengaan......
oww dat is erg zeg. je kunt misschien de moeder aanspreken? want op deze manier is het echt niet leuk. ze maakt er een wedstrijdje van? en haar kindje doet de moeder na natuurlijk. heel vervelend.
Is ook heel vervelend en nog vervelender is dat ze onze buren zijn en tja je moet erg oppassen wat je zegt om het niet verkeerd over te laten komen want ze heeft helemaal niet door volgens mij dat haar dochter zo doet omdat ze zelf ook zo Je wil het contact toch wel een beetje goed houden.
Maar waarom is dat een probleem dan? Gaat ze dan ook vervelend lopen doen? Kunnen ze alleen maar 1 op 1 leuk spelen?