spelen op de grond/plavuizen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jeannet 123, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Bij de Hema hebben ze altijd een picknickkleed met plastic onderkant, ideaal want hij schuift niet, is lekker groot en zacht en je kunt hem ook buiten gebruiken. Er staat op dat je hem niet mag wassen maar ik heb dat al 10 keer gedaan en hij blijft mooi!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hoe heet heb je hem gewassen? In de droger kan natuurlijk dan weer niet met die plastic achterkant...

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ons meisje heeft een speelkleed met bogen. Die leg ik op de grond met een boxkleed of fleecekleed van de Ikea (kosten €2,00 ofzo) eronder tegen de kou.
    Ik leg haar wel op een plekje waar geen tocht is. Of ik rol nog een fleecekleed op (van Ikea, heb er een stuk of 5 in huis, altijd handig) en leg die er om heen zodat ze niet op de tocht ligt.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hebben hier in de huiskamer een 2 persoons dekbed liggen op de grond om op te spelen.

Maar merendeels kruipt ze er toch vanaf.

Ik heb eigenlijk meer problemen bij mijn ouders (daar ben ik vaak) Ik durf haar echt daar niet op de grond te laten spelen, ze hebben 2 katten en een grote hond, die megaverharen met zn 3en, mijn ouders stofzuigen echt heel erg goed, maar tis daar altijd niet zo heel erg fris op de grond zeg maar. En op schoot spelen wilt ze ook niet :(

Deel Deze Pagina