Verkeerde kleur ontlasting?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Mijn meisje had vanochtend ineens een veel hardere (nog steeds wel zahct dat wel) ontlasting en het was wat meer groen/grijziger dan de mosterdkleur die ze meestal had...ze is sinds maandag over op de Friso-voeding daarvoor kreeg ze van het Kruidvat eigen merk...weet iemand of dsit normaal is of moet ik me zorgen maken?

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Waarschijnlijk komt dit door de overgang naar ander merk voeding. Ben je in 1 keer overgestapt of gefaseerd?

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nee in een keer dat moest gewoon kunnen zeiden ze bij het CB. het is wel gewoon ook de standaard uitvoering van Friso dus niet een comfort ofzo...kun je daar dan toch ook last van krijgen als je van het ene standaard merk naar het andere standaard merk overgaat? (mijnm meisje dan bedoel ik)

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Van horen zeggen weet ik dat baby's bij overstap naar een ander merk 'last' kunnen krijgen. Uit ervaring ken ik het niet, toen wij destijds met Lotte overgingen van Nutrilon standaard naar Omneo en visa versa moesten we dit gefaseerd doen..

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ontlasting verandert vaak bij andere voeding. Is met een kleine week weer normaal.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Daarbij komt nog dat alle kleuren van grijs/groen tot geel/mosterd kleur goed is.

7. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    wewet je dat zeker? ik kan me herinneren dat de kraamhulp desdtijds zei dat als de poep, ik dacht groenig was, er iets niet in orde is...maar goed toen gaf ik nog borstvoeding dus dat is dan misschien toch weer anders...

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Groen kan duiden op teveel voeding. Maar als je net van voeding veranderd bent, zou ik eerst niets extra's veranderen. Jarissa heeft bij het overstappen ook groene poep gehad. Toen hele dunne en nu is het weer normaal. Gewoon even tijd gunnen.

En als je je echt ongerust maakt, kun je of het CB bellen of Friso. Ik ben bij Friso erg goed geholpen.

9. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik geef friso hypo-allergene,en het schijnt normaal te zijn dat het groen is!

Groetjes,

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ook altijd groene poep.

Toen Lynn van Nutrilon naar Friso overstapte heeft ze een week lang last gehad van de ontlasting. Haar darmpjes moesten er erg aan wennen.

Alle kleuren schijnen goed te zijn behalve wit en rood (behalve bij bietjes dan)

Deel Deze Pagina