Onze meid kan zich vanaf twee dagen oud al op temperatuur houden. Dus in het ziekenhuis gaven ze aan dat een kruik niet meer nodig was. Nu warmden wij het bedje nog wel voor met een kruik maar lieten wij er dus niet meer bij liggen. Nu sliep ons meisje zo slecht in haar eigen bedje maar op schoot viel ze meteen in slaap. Sinds eergisteren laat ik de kruiken in het bedje liggen ook als ze er zelf in ligt en slaapt ze heerlijk in haar bedje en blijft ook goed slapen. Nu is mijn vraag, mag ik eigenlijk nog wel kruiken in het bedje erbij laten liggen? Dit omdat ze zichzelf eigenlijk op temperatuur kan houden. Weet niet of dit hierdoor verstoort raakt of dat ze te warm wordt.
Volgens mij kan het wel de kraam zij bij ons dat je er dan gewoon warm water in moet doen en geen kokend water..
Je kan evt 's ochtends even voelen in haar nekje en/of tempen, kijken of ze te warm is of niet? En als je het kruikje gewoon niet helemaal tegen haar aan legt lijkt het me prima.. wel opletten idd, en misschien een keer proberen zonder en kijken of ze dan net zo comfortabel doorslaapt
Je hebt t over kruiken... Ik denk dat dat wel te warm is... ik.zou een kruik doen, hebben we bij onze zoon ook tot een week.of 5 gedaan.