Mag ik een kruik in het bedje laten liggen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fireangel, Jan 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Onze meid kan zich vanaf twee dagen oud al op temperatuur houden. Dus in het ziekenhuis gaven ze aan dat een kruik niet meer nodig was.

Nu warmden wij het bedje nog wel voor met een kruik maar lieten wij er dus niet meer bij liggen. Nu sliep ons meisje zo slecht in haar eigen bedje maar op schoot viel ze meteen in slaap.
    Sinds eergisteren laat ik de kruiken in het bedje liggen ook als ze er zelf in ligt en slaapt ze heerlijk in haar bedje en blijft ook goed slapen.

Nu is mijn vraag, mag ik eigenlijk nog wel kruiken in het bedje erbij laten liggen? Dit omdat ze zichzelf eigenlijk op temperatuur kan houden. Weet niet of dit hierdoor verstoort raakt of dat ze te warm wordt.

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Volgens mij kan het wel de kraam zij bij ons dat je er dan gewoon warm water in moet doen en geen kokend water..

3. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,354
    0
    0
    Je kan evt 's ochtends even voelen in haar nekje en/of tempen, kijken of ze te warm is of niet? En als je het kruikje gewoon niet helemaal tegen haar aan legt lijkt het me prima.. wel opletten idd, en misschien een keer proberen zonder en kijken of ze dan net zo comfortabel doorslaapt :)

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt t over kruiken... Ik denk dat dat wel te warm is... ik.zou een kruik doen, hebben we bij onze zoon ook tot een week.of 5 gedaan.

Share This Page