Wat vinden jullie nou zo'n leuk topic? Het kan ook van jaren geleden zijn maar waar je zo van moest lachen! Ik kwam hierop door dit topic zwangerschapspagina.nl/de-lounge/262375-omg-help.html Ik moest hier ZO om lachen, omdat het ook zo herkenbaar is voor mij, hoevaak ik hier al niet last van heb gehad! Haha Het is zo moeilijk om te stoppen met nagelbijten! Kom maar op met de lachwekkende topics!
genante momenten tijdens de zwangerschap. ik zat te huilen van het lachen toen ik het las. (was al wel weer zwanger)
genante en memorabele bevallingsverhalen. geweldig! zullen er ongetwijfeld nog meer zijn, ik ga even nadenken.
ik had tranen in mij ogen van het lachen! ik hoop dat het zo lukt met die link. ik weet niet hoe het anders moet...
Een paar jaar geleden was er een topic over taalfouten en dat heette SOWIESO. En nu nog steeds, elke keer als ik dat woord typ, moet ik aan dat topic denken en typ het nooit meer verkeerd
Ik vond het topic met rare/vreemde uitspraken een poosje geleden wel leuk! Lag toen helemaal krom van dat kindje in de douche op de camping met haar pappa! "pappa, je slaat steeds met je ding tegen mijn hoofd"! Haha, rol nu nog steeds bijna van mijn stoel!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/172499-domme-opmerkingen-topic-hihihih.html Deze kwam ik een keer tegen. heb alles gelezen. heb echt genoten met tranen over me wangen van het lachen.
ehm ik wil niet heel lullig doen, maar zoals het daar staat is het goed kijk maar Sowieso of zowiezo? bij words wordt het ook altijd in bovenstaande veranderd
Volgens mij zegt ze ook niet dat het daar fout staat. Het was juist bedoeld van; ZO schrijf je sowieso (en dus niet zowiezo inderdaad)...
genante en memorabele bevallingsverhalen! Ik ben hier gekomen door een link van een ander forum, een topic over opmerkingen van de aanstaande vaders tijdens de zwangerschap/kraamweken. Heb helemaal dubbel gelegen!! En niet leuk kwa humor, maar kwa inhoud: De NOD topics
Pfff ben het nu aan het doorlezen en pas op blz 2 van de 16 . Heeeeerlijk hahahahaha lig helemaal dubbel af en toe. Hoop dat er nog eens zo'n topic komt
En dat topic met dingen waar je pas jaaaaaren later achter kwam (geopend door devilschase uiteraard).