Helemaal gelijk, maar het wordt verwoordt alsof niemand interesse heeft in de Ned.taal. En dat is niet zo, sommige mensen die kunnen gewoon niet lezen of schrijven. Ik weet hoeveel moeite ik er mee heb gehad en dat was echt niet omdat er geen interesse was. Dat had gewoon even wat anders geformuleerd kunnen worden, nu stoor ik me daar verschrikkelijk aan.
Ik ben het eens met de topic-schrijfster... en op een forum typen vind ik toch wel wat anders dan een sollicitatiebrief hoor! Dat gemier over kleine foutjes op een forum Come on! ! ! Ik wist dat trouwens helemaal niet van dat sowieso topic. Dat er stukjes gekopieerd werden en er daar om gelachen werd. Beetje flauw vind ik eerlijk gezegd!Net zoals ik het flauw vind, dat als iemand een in haar ogen belangrijke vraag stelt, ze als antwoord krijgt dat iets in haar vraagstelling niet goed geschreven is. `
@Beastie ja vindt ik ook erg flauw, zelf kraakt ze iedereen af en als er iets over haar wordt gezegd moet dat via PB, het lijkt wel alsof sommigen alleen maar kritiek kunnen geven en niet verdragen Maar wat Esthertje zegt (leuke naam!), het forum wordt er nogal vijandig door, doordat een ieder gaat letten op andermans schrijfwijze. Als je alleen daarvoor op een forum komt, ga dan nederlandse les geven op een basisschool ,verdien je er ook nog wat mee
Toch zou ik, en andere het op prijs stellen dat je schrijft/bedoeld "sommige mensen minder goed/niet zo vaardig zijn in het lezen en schrijven van de nederlandse taal..." klink zo zwaar het NIET kunnen
Ik vind als iemand een berichtje plaatst, dat diegene best het bericht nog eventjes kan doorlezen alvorens op "Ok" te klikken. (En er best ietsje langer over mag doen om het te typen) Zodat het in ieder geval leesbaar is voor de anderen. Volgens mij maakt iedereen wel eens een foutje hier en daar, en dat is helemaal niet erg. (Oh... En LANG niet iedereen heeft daadwerkelijk dyslexie, dat wordt best vaak als excuus aangevoerd, terwijl het eigenlijk niet zo is.) We zitten hier niet om een repetitie Nederlands te maken, maar om te praten over van alles en nog wat, en om plezier te hebben!
Ik vraag me echt werkelijk af of dit over taal- en spelfouten gaat? Ik heb het idee dat er ook genoeg mensen op dit forum rondlopen die niet tegen kritiek kunnen of die gewoon niet zitten te wachten op een afwijkende mening van een ander! On topic: ja, ik stoor me er behoorlijk aan als mensen schrijven ik vindT! In een topic schrijft iemand doodleuk ik vindT dat een dom mens...Dan vraag ik mij dus af wie er nou dom is (inkoppertje!)
nou dames, ik vind het wel weer genoeg, we gaan nu elkaar aanvallen en dat lijkt me niet de bedoeling. hierbij doe ik dus een slot op dit topic.