Ik ben aan het kijken voor wat leuke nieuwe spellen wat leuk te doen is met onze tweeling van 6. Hebben jullie aanraders? Las ticket to ride ergens, is dat echt zo leuk? En welke moet je hebben met deze leeftijd? Ik was vroeger gek op monopoly, welke is leuk voor 6 jarigen? Junior? En levensweg? Ken het verder niet
Ticket to ride Mijn eerste reis is dat. Die is best leuk voor kinderen van deze leeftijd. Monopoly junior was hier ook best een hit, net als Levensweg junior. Deze twee staan vaak voor weinig bij de kringloop. Stratego Junior was hier een groot succes. Carcassonne ook.
Mijn zesjarige vindt leuk: Kwartet Qwixx incl alle varianten Monopoly (gewone variant) Carcassonne junior Halli Galli Ligretto (alleen de junior variant met hem gedaan)
Het betoverende doolhof Levensweg hadden we vroeger en vonden we niks aan. Ticket to ride zou ik wel junior nemen. Wat overzichtelijker en korter.
Regenwormen junior Halli galli Carcassonne junior Concept kids Catan junior (niet kinderen van catan) Uno Skip bo Haba heeft ook veel leuks!