Zakgeld app

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Lootje, 3 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Ik maakte gebruik van de app Otly! maar die is ineens gestopt...

Hebben jullie tips voor andere zakgeld apps waar je meerdere kinderen aan toe kunt voegen?

2. Flinn

Flinn Lid

18 okt 2018
    63
    14
    8
    Vrouw
    Wat moet ik mij voorstellen bij een zakgeld app?

3. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Eigenlijk een digitale spaarpot. Ik vergat m'n kids vaak hun zakgeld te geven of had geen kleingeld in huis.
    Met de app stel je zelf in hoeveel zakgeld je kind krijgt en kun je het voor meerdere kinderen bijhouden.
    Je stort niet daadwerkelijk geld ergens, maar houdt dus bij hoeveel je kind gespaard heeft. Werkt supergoed voor ons, maar helaas is de app Otly! dus gestopt!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Geen idee voor een app die op zo'n manier werkt, maar wij haalden eens in de zoveel tijd muntrollen uit een automaat en deden dat in een pot. Sinds een jaar of iets langer krijgen ze het gewoon op hun rekening en sinds kort hebben ze gewoon de app van de bank op hun telefoon staan.

Weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar misschien is dat een idee?

Mapje vindt dit leuk.
  5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Iedere week/maand geld overmaken op hun rekening?

6. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Ik heb hier voor spaarpotjes onder mijn rekening aangemaakt, toen had mijn zoon nog geen eigen rekening en ik kon het automatisch doen, zodat ik niets vergat. Werd wel afgeschreven van mijn gewone rekening, maar ja het is ook van hun en als ze iets wilde kopen, trok ik het er van af.

Deel Deze Pagina