Ik speel geen call of duty maar wel medal of honor en batelfield ene ook een van de weinige vrouwen die het speelt en ook mahjongg
Rollercoaster Tycoon helemaal geweldig. We hebben ze hier allemaal en vervelen doet het nooit. Ook de Sims vind ik erg leuk en de spelletjes van Zylom zijn altijd zwaar verslaven. Groetjes, Elvira
Ik speel vaak adventures en ook World of Warcraft gespeeld (online game). Op dit moment speel ik alleen op mijn net gekregen psp -> sims2
Heeeeeeeel kinderachtig wat ik speel hoor, maar de spelletjes op www.zylom.nl en dan heb ik een funpass abo en kun je alle volledige spelletjes spelen. Geweldige spellen.....
ik speel veel bijna alle tycoon`s(nee niet gekocht hihi) en idd ook www.zylom.nl heb ook een patch zodat ik alles kan downloaden zonder time limiet. en op www.bigfishgames.com speel ik bingo hihi saai he maar wel verslavend. meestal komen bekenden daar ook en dan is het wel gezellig want je kan chatten erbij
Ik heb sinds kort the sims, erg verslavend. Vergeet lynn helemaal. Hahaha Zylom vind ik ook een leuke site.
Jaaa Sims 2 is leuk! Hihihi! Dat vuurwerk geeft wel een extra effect ja . Pssst! Je kunt ook "o-jaaaa" in een pashokje doen (daar heb je EN vuurwerk EN een cassiere die gaat lopen fluiten en juichen terwijl het hokje op en neer stuitert, errug grappig!