fred de la bretoniere

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wie vindt zijn spullen ook zo mooi:) zie zoveel leuke tassen en laarzen en shabbies... maar zelfs op mp nog reteduur;)

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jaaa super! Mag van mijzelf een grote tas, om als luiertas voor 3 kids te gebruiken straks. Ben ook fan van Sendra laarzen, die lopen super lekker! Balen zeg dat mp ook nog prijzig is!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Vind de shabbies heel mooi.. Maar 200/300 euro voor een paar laarzen kan ik niet missen.. Is gewoon een maand boodschappen voor ons.. Maar ze zijn wel heuuull mooi :D

4. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hier ook een enorme fred-fan! Net weer een paar (nieuwe) laarsjes op mp gekocht. Heb ook al meerdere paren gehad, en ik heb een tas.
    Ja, het is wel duur, maar het is ook wel erg goede kwaliteit. En ze zitten ook lekker. Als je de schoenen voor een goede prijs kan kopen ben je echt veel beter uit dan met een paar goedkope schoenen. Daar doe je vaak maar een winter mee, terwijl ik mijn oudste paar shabbies al 4 jaar aan heb. Die waren toen iets van 200 euro, maar dat was het geld dus wel waard.

Ik zeg altijd: goedkoop is duurkoop!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier ook een Fred fan! Heb een paar laarzen; moeder heeft volgens mij de hele collectie en nu ook een tas :p

Voor de geïnteresseerde, bij Bijenkorf zijn ze in de aanbieding

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    Ik vind het ook mooi spul, heb de shabbies cognac laarzen. Wel erg duur idd en ik heb er spijt van, vind ze echt vreselijk zitten, dus denk eraan ze op markplaats te gooien.

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @suus1983: gewoon doen. Vaak krijg je er meer voor dan je denkt.

Overigens is het ook sale in de winkels van Fred zelf (o.a. Amsterdam, Haarlem, Den Haag).

8. tulip

tulip Niet meer actief

jep, maar wat je zegt, op mp of in de sale nog niet te betalen;)

9. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke ik beken: 1 werktas van fred, 1 handtas van fred, 1 grote shabbies shopper, 1 kleine shabbiestas, 1 paar fred schoenen...
    oh als ik dit zo opschrijf...erg zeg...en de hoeveelheid geld die ik dan heb uitgegeven...schaam,schaam...daar kan een gezin in de bijstand een half jaar van eten...

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik wist niet eens dat t een bepaald merk was hahaha

Ik heb 2 paar laarzen en een paar ballerina's:)

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha;):D nou meid je bent gewoon supercool dus:cool: wist ik al hoor

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Jaaaaaa ik heb geen Sabbies, vind ze heel mooi maar ik krijg mijn voet er niet in. Ik heb wel net super gave stoere laarzen van Fred voor mijn verjaardag gehad, kost wat maar dan heb je ook wat.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier gek op shabbies. Heb 2 paar, zwart en grijs. Vind ze heerlijk zitten. Suus1983, welke maat? Heb eventueel wel interesse.

14. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik vind ze ook geweldig!! Heb helaas 1 paar donker grijze te groot gekocht (maat 38) 1 keer aangehad, zit geen krasje op. Mocht iemand interesse hebben. Ik zet ze sowieso vanavond op marktplaats.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jammer heb maat 40:(

16. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Sorry meis :( ze vallen wel groot maar zo groot niet :( ik houd het voor je in de gaten :) misschien kom ik wat tegen

17. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, hier ook een fan! Vind het helemaal geweldig en prachtig!

18. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik heb van dit merk ook 1 paar leren shabbies. Vindt ze super...ga binnenkort nog een paar in een andere kleur nemen:)

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    @aszz: maatje smakpoot ;), heb maat 41

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Das jammer, ik heb maatbijnasmakpoot 40.

Deel Deze Pagina