Hoi Kan er misschien een apart gedeelte voor spelletjes aangemaakt worden op het forum? De spellen schieten nl nu als paddenstoelen uit de grond. Het forum blijft dan overzichtelijker denk ik!
Ik denk dat er gewoon iets minder spellen gedaan moeten worden.. 1 of 2 is leuk toch? maar tig tegelijk is niet nodig. de hoekjes zijn even op
ik heb soms het idee dat we meer leven in de lounge met allerlei spelletjes ed. dan waar het forum over gaat zwanger zijn en zwanger raken als het kan met alles daar om heen of valt mij dat alleen op ? no hard feelings hoor daarover maar viel me gewoon op
Ik ben het met Deb eens. Straks zijn er meer onderwerpen die niet over zwanger worden/zwanger zijn/babies gaan dan wel.
Zo denk ik er al een tijdje over maar wilde daar eigenlijk niet meteen over gaan piepen Vind ook dat er te veel in de lounge wordt gehangen en dat er dus te veel onderwerpen zijn die niks met zwangerschap etc te maken hebben. Is af en toe best leuk hoor maar gaat een beetje voorbij aan het doel van dit forum. Maar ja, je hoeft de lounge natuurlijk niet te lezen...
Zo denk ik er over! Tuurlijk is dit een zwangerschapspagina, maar er is meer in het leven en dat vind ik juist zo leuk aan dit forum dat je niet alleen daar over hoeft te praten, maar allemaal wel in hetzelfde schuitje zit, dus er wel elke keer weer op terug kan komen! En ja, als het teveel wordt dan zou de lounge dicht moeten denk ik, want daar kan je als je het mij vraagt geen beperking opzetten!
Ligt eraan wat er met spelletjes bedoeld wordt! Over dat denk... denk, dat was ik dat leek me leuk, ok dat is een spelletje, en over wat je man mooi aan je vindt is dat ook een spelletje dan?!?
Ik zie het probleem er niet zo in hoor, maar goed! Je hoeft er toch niet aan mee te doen en er wordt nog genoeg getopicd onder zwanger worden en zwanger zijn toch, als dat in gevaar zou lopen zou ik zeggen oke, maar nu niet! Het is gewoon weer even een vlaag die voorbij komt, dat gaat wel weer over als er iets anders ontdekt is !
ik geloof ook niet dat wij zeiden dat er een probleem was ik zie voor dezelfde redenen als jij ook niet waarom er dan een apart hoekje voor moet zijn en dat was toch de vraag..
haha ja dat was mijn vraag idd.. op een ander forum waar ik beheerder van was, hadden we dat nl ook. (een apart stukje) Maar het is begrijpelijk dat er geen aparte plek voor komt.. ik word nl ook een beetje spelletjes moe.. vandaar dat ikeen aparte plek prettig zou vinden, zodat ik daar niet hoef te lezen..hihi..
Haha moet zeggen dat ik het wel zwaar irritant vind. Dan zie ik dat er iets nieuws gepost is.. ff kijken, is het weer zo'n stom spelletje! Maar goed, ben het wel gewend van een ander forum waar ik eerder veel kwam.