Vroeger hadden wij een spelletje thuis, waarbij je een varkentje in je hand hield. Daar moest je in knijpen en dan kwam er lucht uit zijn neus, en dan moest je daarmee een balletje omhoog houden van een heel zacht materiaal. Er zat volgens mij ook een netje bij dat je op tafel kon spannen, waardoor je hetzelfde idee kreeg als tafeltennis. En dan dus met je tegenspeler dat balletje omhoog houden boven het net. Mijn dochter heeft wat met varkens, is er helemaal gek van. Dit spel schoot me zo te binnen, ik denk dat ze het heel leuk zal vinden. Alleen geen idee meer hoe het heet. Heb wat rondgegoogled maar kan het niet vinden. Iemand die weet wat ik bedoel?
Ik ken het niet, maar deze lijkt er misschien op. https://www.bol.com/nl/p/ravensburger-knorbal/9200000027679558/
Alleen jammer dat het volgens mij niet meer verkocht word, of voor veel geld op buitenlandse sites zag ik, als je zoekt op Pig Pong.
Hoe oud is je dochter? Je hebt het spellen als koetje boe oa met een varkentje er in, poepie knor, holle bolle big. Vanaf 3/4 jaar En je hebt het spel biggen (van enigma) en is vanaf 8 jaar. De kaartspellen: Moddervarkens en varkenspesten zijn ook erg leuk. Die zijn vanaf 6/7 jaar.