Hormonen achtbaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Star, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star

Star Lid

19 aug 2006
    11
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wie heeft er ook zo'n last van de hormonen? Ik word helemaal gek van mezelf. De ene dag ben ik helemaal happy :p en de volgende dag voel ik me zo zielig en ongelukkig :cry:

Het zal er wel bij horen maar ik vind het zo erg voor mijn vriend. Die verdient een medaille want ik ben echt af en toe niet te genieten en ik weet niet wat ik er aan kan doen!

Moest het even kwijt. Bedankt!

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    nou ik heb eerders last van mood-swings!

Het ene moment voel ik me lekker en gelukkig en het andere moment barst ik in tranen uit! gewoon zonder reden.

Offuh... het ene moment heel veel energie hebben en de hele wereld aan kunnen en het andere moment lig ik te slapen op de bank!

En die mannen.... tja die verdienen idd een medaille... zeker als je nagaat dat het in veel gevallen nog 10.000x erger wordt als je gaat bevallen dan krijgen ze nog meer over hun heen!

3. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    Nou dit heb ik nu ook al twee weken .. ik dacht eerst misschien ben ik wat depri ofzo? maar het zijn toch echt de hormonen.. ik heb homeopatische pilletjes gekocht met sint janskruid dat staat erom bekend dat het helpt tegen neerslachtigheid enzo.. misschien wel het proberen waard!
    Als je je rot voelt moet je even slapen gaan of wat leuks gaan doen .. probeer je zinnen te verzetten hoe moeilijk het soms ook even lijkt

liefs Willy

4. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    Nou dit heb ik nu ook al twee weken .. ik dacht eerst misschien ben ik wat depri ofzo? maar het zijn toch echt de hormonen.. ik heb homeopatische pilletjes gekocht met sint janskruid dat staat erom bekend dat het helpt tegen neerslachtigheid enzo.. misschien wel het proberen waard!
    Als je je rot voelt moet je even slapen gaan of wat leuks gaan doen .. probeer je zinnen te verzetten hoe moeilijk het soms ook even lijkt

liefs Willy

5. Ellis

Ellis Lid

16 feb 2007
    63
    0
    0
    Lanaken, Belgie
    Yep, heel herkenbaar!
    Ik kan me het ene moment heel happy en rustig voelen en het andere moment niet meer weten wat ik met mezelf en alles om me heen aanmoet.
    Ik ben dan ook echt niet te genieten en kan ik mijn vriend echt tot het uiterste drijven....waar ik dan daarna weer spijt van heb natuurlijk....
    We gaan ook volgende week nog eens verhuizen en hier moet de boel ingepakt worden en ik heb totaal geen overzicht meer! Het ene moment geloof ik dat het wel in orde komt en het andere zijn het tranen met tuiten omdat het juist nooooooit meer goed komt allemaal.
    Soms moet ik gewoon door m'n tranen heen lachen met m'n vriend.
    Ik vind het ongelofelijk wat hormonen met je kunnen doen!

xEllis

Deel Deze Pagina