Mag mijn vriend het zeggen?? haha Mijn hemel, ik laat de foto zien zegt ie: oh ja das Stef Bos (echt tussen neus en lippen door, nou jaaaaaaaaaaaa)
klopt die is idd stef bos je mag een nieuwe plaatsen en tuurlijk mag je vriend ook gezellie mee doen ik laat mijn vriend ook wel eens een plaatje zien als ik het niet weet ah hoewel ik wel meer de film en muziek kenner ben
Haha, nou ja hij is sowieso echt van de films hoor!! Maarre, nu moet ik even zien uit te vissen hoe ik een plaatje moet plaatsen. Ik krijg het niet voor elkaar!!
waar je een bericht in typte kan je onderin kiezen snel rageren of meer opties. dan kies je voor meer opties dan hebje daarboven aan een rijtje met symbolen dan kies je paperclip en dan je een foto die je van google haalt en hebt opgeslagen op je pc uploaden
Had ik gezien, maar ik krijg de plaatjes niet goed opgeslagen....nou ja! heb een mac trouwens, geen pc
haha ja dat kan ook ik heb echt geen idee wie dit is ik wil nog wel een hint trouwens je met ook ff filmquote topic in de gaten houden