Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamavanJordy, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi,

Ik heb een vraagje over temperaturen. Heb deze vraag in het verleden ook al eens gesteld in het temperatuurlijstje maar niet echt een antwoord op gehad. Misschien dat iemand het toch hier weet.

Mijn temp is na mijn eitje altijd rond de 37.0 graden. Soms iets hoger en soms iets lager, maar gemiddeld 37.0. De afgelopen maanden dat ik tempte had ik dat dus ook en toen kwamen ook iedere keer de duivels. Nu voreg ik me het volgende af: toen ik net zwanger was van mijn zoontje, en het dus nog niet wist heb ik voor de gein eens een paar dagen mijn temp opgemeten. Nadat ik dacht dat mijn eitje was geweest. Die lag toen steeds (moest toen nog een dag of 10 naar mijn NOD toe) rond de 37.1 en de 37.3. Is dat zo dat dat bij een volgende zwangerschap ook moet zijn of kan dat per zwangerschap verschillen? Anders weet ik denk ik nu al dat het niks wordt deze maand. Deze vraag geld dus voornamelijk voor meiden die al vaker getempt hebben met een zwangerschap. Die er dus meerdere hebben gehad.

Hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

2. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Niemand een antwoord?

3. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kweet t niet.
    Ik temp sinds deze cyclus en zit op dag 50 nog te wachten op een ei geloof ik.
    Mijn temp blijft tussen de 36.1 en 36.4

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je temp is onderhevig aan allerlei factoren.
    dus nee, het hoeft ook bij een 2de zwangerschap niet hetzelfde te zijn als bij de eerste.

groetjes

Deel Deze Pagina