Spelletje voor als je je verveelt: verhaaltje schrijven!

Discussie in 'Spelletjes, raadsels en puzzels' gestart door Dahlia, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem

2. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar

4. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar

6. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele

8. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in alluminiumfolie

10. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt.

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon

15. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig

Deel Deze Pagina