In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in alluminiumfolie
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt.
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig