In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten daarom durfden
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten daarom durfden ze niet
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en te likken.
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en te likken. Ondertussen was
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en te likken. Ondertussen was mijn schoonmoeder
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en te likken. Ondertussen was mijn schoonmoeder net terug
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en te likken. Ondertussen was mijn schoonmoeder net terug van zwangerschapsverlof
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en te likken. Ondertussen was mijn schoonmoeder net terug van zwangerschapsverlof en vroeg
In de mallemolen van het leven. Draai je allemaal je eigen rondje mee. Maar ik weet dat mijn schoonmoeder er nodig een grote boodschap voor zal laten staan. Zij heeft namelijk een hele dikke blauwe grote teen. Die teen was groot en vies, dus je adviseerde om hem te gaan afhakken. Maar dat kan alleen maar als je een hele grote betonschaar in aluminiumfolie wikkelt en in de gehaktmolen stopt. Dus had dr zoon ergens uit Timboektoe een hele grote gehaktmolen gehaald en die eerst volledig volgestopt met gehakt en veel vieze afgebrande teen nagels! Na veel testen zag mijn schoonmoeder dat er een wonder is gebeurd. Ze kreeg opeens hele mooie schone bilspieren en een natte slipper. En ook zag ze ineens hele leuke teen ringen die ze heel graag wilde kopen. Maar aangezien ze geen creditcard had moest ze een bank gaan overvallen. Dat was nog best een uitdaging want zoiets doe je wel dagelijks, maar niet zo als een expert dus dan maar binnen rennen en hopen dat iedereen bang wordt van haar rottende tanden. Zo gezegd zo gedaan, ze had een kunstgebit met allemaal etensresten erin gegooid naar de bankbiljetten, daarom durfden ze niet de bankbiljetten vast te pakken en te likken. Ondertussen was mijn schoonmoeder net terug van zwangerschapsverlof en vroeg waarom hebben