welke sleutelhanger

Discussion in 'De lounge' started by talia, May 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    op 8 juni wordt mijn man 25 en ik wilde hem een sleutelhanger kado doen nu was ik op internet aan het kijken om zo een chroom sleutelhanger met een foto van onze kindjes erin gegraveerd met een mooi tekst erbij maar tijdens het surfen kwam ik ook digitale sleutelhangers tegen en nu ben ik ongelofelijk aan het twijfelen wat ik zou doen.

zo een digitale gaat mee met de tijd en als de kindjes ouder worden kun je het steeds aanpassen met nieuwe foto's maar langs de andere kant vind ik zo een gravure wel wat meer hebben...

wet het niet meer wat zouden jullie doen?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Als het echt bedoeld is om aan zn sleutelbos te hangen, dan kan je beter die gravure doen. Die digitale is best groot nog en kan natuurlijk kapot gaan als die aan een sleutelbos hangt.
    Dus het ligt eraan waar die precies voor bedoeld is.

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Poe wel lastig inderdaad.
    Leuke ideeen wel hoor.

Ik zou toch gaan voor graveren.
    Dat heeft voor mij net een iets specialer tintje.

Succes in ieder geval!

4. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik heb een metalen gegraveerde sleutelhanger, alleen word deze bij mij erg snel lelijk. Na 2 weken al is het plaatje al helemaal beschadigd door de sleutels.

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Moeilijke keuze. Beide soorten kunnen natuurlijk snel beschadigd raken als je ze aan een sleutelbos hangt. Ik weet niet waar ik zelf voor zou kiezen...

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb ook een digitale sleutelhanger, maar ik vind het niks. Dat ding ging om de haverklap aan en hij is leeg. Dus dan moet hij hem niet vergeten iedere keer op te laden, wat ik dus wel doe.

Dus ik zou voor graveren gaan, blijft ook veel mooier

7. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Goh nu ben ik helemaal aan het twijfelen of ik wel een sleutelhanger zou doen als de metale ook snel beschadigd geraakt.
    zou het heel jammer vinden als het niet lang mooi blijft.
    maar meneer heeft gewoon alles al heb echt geen ander idee.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Misschien kun je op die metalen sleutelhanger een folie plakken (die je ook wel op LCD schermen van bijvoorbeeld PDA's plakt). Dan blijft ie veeel langer mooi en dat folietje kun je gewoon vervangen

Share This Page