mijn man lief aan kijken. wat zou je doen als je geen stem meer over hebt, wat zou je dan als wondermiddel gebruiken?
Honingdrop eten Wat zou je doen, als je in de supermarkt loopt en je ziet een oud vrouwtje iets stelen
"Hey ga je lekker, ouwe? " roepen (ik roep eerder niks) Wat zou je doen als je een collega ziet kletsen met sla tussen z'n tanden?
eerst heel hard lachen en dan zeggen joh er zit iets tussen je tanden wat zou je doen als je baas zen gulp open staat en hij een belangrjk persoon toespreekt
naar hem toe lopen en zijn gulp dicht doen haha (uhh.... ) wat zou je doen als je zwanger bent en je in een heeeeel streng gelovig gezin zit, en dus helemaal niet zwanger mag zijn omdat je niet getrouwt ben?
het risico lopen om men fam uitgezet te worden maar men kindje komt er.. wat zou je doen als je NU ijs wil eten maar je niet weg kan en je uiteraard geen vent heb het te halen haha
hmmm lastige heel diep gaan inbeelden dat ik een SUPERgroot ijsje aan het eten ben,kan je ook niet dik van worden wat zou je doen als je iemand ziet slapen achter het stuur terwijl de auto gewoon doorrijd
hard toeteren kijken of hij wakker word 112 bellen(onee mag niet bellen in de auto he haha) wat zou je doen als je lichte weeen heb maar je echt nog even iets moet kopen in de winkel
...toch maar niet gaan en mn hubby naar de winkel sturen. wat zou je doen als je nog een week op je salaris moet wachten,maar je hebt nog 20 euro om boodschappen van te doen?
Even achter internet kruipen en geld van mijn spaarrekening overboeken. Wat zou jij doen als van de ene op de andere dag je uitzicht wordt verpest door een enorme schutting oid?
blij zijn, meer privasie voor ons wat zou je doen als je mannetje ineens in de gevangenis terecht komt
Ghehehe, me verbazen, ben manloos Wat zou je doen als je bij de kapper zit en de kapper de boel helemaal verkeerd knipt?
me ook verbazen, ga nooit naar de kapper gheghe! (heb heeel lang rood haar tot over mijn kont) wat zou je doen als....je kaal zou worden
heel hard gillen ... wat zou je doen als je toch in je zwangerschap de katteboek moet verschonen ookal weet je dat dit niet goed is voor je ongebore kindje
Als écht niemand het voor me kan doen, handschoentjes en een maskertje aandoen en het zo snel mogelijk afhandelen. Wat zou je doen als...je beste vriend je zegt dat hij verliefd is op je?
In mijn situatie zou ik zeggen dat het verspilde energie is en hem laten weten dat ik hem wel nog lief vind, maar meer niet Wat zou je doen als je vandaag een mailtje hebt gekregen met de vraag of je voor zondag een speech wil voorbereiden (en je weet bij God niet wat je moet schrijven)
gewoon NEE zeggen Wat zou je doen als er 's avonds een man voor je deur staat die vraagt of hij even gebruik mag maken van je wc? (en je bent helemaal alleen! )
ik zou waarschijnlijk zo dom en naief zijn dat ik hem vrolijk binnenlaat...en wss zelfs nog een kopje koffie/thee aanbied hahahaha! wat zou je doen als je ratten je de heeeele nacht wakker hebben gehouden door keihard te gaan knagen en lawaai te schoppen?