Ik zou me dan behelpen en bij mijn (schoon)ouders het nodige doen... Wat zou je doen als je op een onbewoon eiland terecht zou komen?
Water bij mijn moeder gaan halen Wat zou je doen als je in het winkelcentum iemand ziet die je niet tegen wil komen?
NEVER NOOIT NIET en zeker niet voor 400 euro Wat zou je doen als je een hele belangrijke afspraakt heb die je niet mag missen en je bent ziek?
de rest wat ik nog kan pakken teruggooien, tenzij het een lekkere taart is.. wat zou je doen als je een hondje kon krijgen?
niet aannemen. honden zijn niets voor mij. wat zou je doen als een overleden dierbaren s'nachts naast je bed staat?
In bed plassen waarschijnlijk van angst.. Wat zou jij doen als je in nachtkleding beneden zit en de vuilniswagen komt er aan en jouw overvolle bak moet eigenlijk geleegt worden?
Ik zou me rot schrikken! Maar na de schrik wel vragen hoe het nou zit met 'leven na de dood'. Wat zou je doen als je op een station op een trein stond te wachten en ineens een hand op je billen voelt?
Ik zou me omdraaien en boos weg lopen tenzij het mijn man is die weer een grapje uithaalt. Wat zou je doen als je op je bord eten in het restaurant een schaamhaar ziet
off topic ik ben benieuwd welke vragen de gene allemaal echt hebben meegemaakt net zoals die van een hand op je bil voelen..
de ober roepen en een nieuw bord met eten eisen wat zou je doen als je werd aangevallen door meeuwen?
Als ik moet werken er gewoon doorheen anders met een boek op de bank of lekker op dit forum zitten. Wat zou je doen als ze je vragen te gaan collecteren voor een goed doel
niet doen, want dan moet ik met mn meisje door de regen lopen.. wat zouden jullie doen als je droombaan aangeboden werd, maar je minder ging verdienen?
Ligt eraan welke doel, vind ik het een goede dan loop ik wel, Wat zou je doen, je probeert al tijdje zwanger te worden samen met je vriend/man. En na avondje stappen, word je erg dronken en ga je vreemd. En 3 weken later blijkt dat je zwanger bent (en nu niet schrijven ik zal nooit vreemd gaan, dat is de stelling niet)
stokstijf blijven liggen wat zou je doen als je auto het 's morgens niet doet en je moet naar je werk?
een familielid bellen die vrij is (veel familie met onregelmatige diensten) wat zou je doen als een baby van een maand oud, gezondheid tegen je zegt terwijl je niest?
Heeeeeeeeeeeeeeeeel verbaasd kijken! Wat zou je doen als je er na het douchen achter komt dat je geen schoon ondergoed meer in de kast hebt liggen?
boxershort van mijn man jatten. wat zou je doen als je de grote boodschap op de wc hebt gedaan en je blijkt geen wc-rollen meer in huis te hebben?