Vleesboom

Discussie in 'De lounge' gestart door annickdebrie, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annickdebrie

    11 apr 2006
    19
    0
    0
    afdelingsmanager sec
    Antwerpen
    hoi hoi iedereen

    ja juist naar gynaecoloog geweest om alles te laten onderzoeken daar wij zwanger willen worden.
    Na een resem onderzoeken een echo blijkt dat ik een vleesboom heb van 1.5cm is wel raar wetend dat heel men familie zowel langs moeders als vaders kant alles is afgenomen voor de dertig (ikke nu 26). Het zou de kans op zwanger worden kunnen vertragen dus heb ik foliumzuur gekregen en moet ik extra op voeding letten. Zijn er nog mensen met deze ervaring????

    groetjes :(
     
  2. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee. Gaan ze ook iets doen aan de vleesboom of mag het gewoon blijven zitten :(:

    Succes met zwanger worden meid :)
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wil je wel succes wensen.
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    een vleesboom (ook wel myoom genoemd) heeft in principe geen gevolgen voor het zwanger worden hoor (mits deze gesteeld in de baarmoederholte vastzit) dat kan het innestelen belemmeren.

    wel kunnen ze tijdens een zwangerschap groeien en op die manier voor klachten zorgen, maar als die vleesboom niet zoals ik al zei in de baarmoederholte zit is het niet zo dat je dan moeilijker dan een ander zwanger wordt.

    en foliumzuur is altijd al goed als je zwanger wilt worden en de 1e 3 maanden van je zwangerschap. dus dat je dat moet slikken is ook niet verwonderlijk.

    heel veel succes in ieder geval
     

Deel Deze Pagina