Hebben ze leuke dingen voor de kleintjes bij de Primark? Heb een zoontje van 6 maanden (maat 68-74). Hoe vallen de maatjes?
ik ben er toevallig vandaag geweest.en heb wel leuke dingen voor me dochtertje daar gekocht.naar de jongens afdeling niet zo gekeken maar zag met voorbij lopen ook wel leuke dingen.maar vondt dat de keuze niet heel groot was of het kwam omdat er aardig wat lege plekken waren.
Ik heb een dochter en ben eigenlijk pas vanaf 74 bij de primark gaan kopen. Geef je wel een tip: koop een maat groter dan de maat waar hij/zij in zit! Hier viel het namelijk erg klein waardoor we in de kortste tijd naveltruitjes had! Voor het bedrag is het gelukkig jammer dan, lig er niet wakker van
jammer dat ik het niet wist dat het kleiner valt.zal het wel merken als ik het aan ga doen bij dr heb alles eerst even gewassen.
Ze hebben er leuke dingen en niet duur! Ik vind de rompertjes wel fijn en had toen zoonlief nog maat 62 had ook een superleuk joggingpak + t-shirt. Ik denk dat ik zaterdag weer eens ga kijken. Het valt inderdaad wel wat kleiner, dus wel een maatje groter nemen.
Ok, dus sowieso maat 74. Zoonlief is een stevige baby (zie onderschrift), hij zal nu boven de 9kg zijn.. Even kijken of ik manlief zover krijg morgen Welke Primark zijn jullie geweest? Want het assortiment wisselt denk ik ook per vestiging
Ik ga wel eens in Belgie naar Primark. Ontzettende rommel voor mij, maar heb wel al wat leuke kleertjes voor mijn kleine gekocht hahaha.. Vind t fijn dat het en leuk is én goedkoop dus dan kun je het ook na een paar keer weggooien ! Ik heb wel echt ALLES wat ik daar heb gekocht goed uitgewassen (jasje, pyama, rompertje, knuffel)
Ik was er toevallig vandaag. Voor meisjes vind ik weinig leuk, veel te zoet voor mijn smaak. Maar voor jongetjes veel leuke dingen gezien. De maten zijn anders, naar maanden.
Ik vind ook dat ze vooral voor jongens leuke dingen hebben, voor meisjes is het heel erg zoeken. Maten zijn inderdaad naar maanden en centimeters, maar ik koop standaard één/twee (broeken) à twee/drie (bovenkleding) maten groter, want ik vind weinig van de maatvoering kloppen...
Valt idd een maat kleiner. Qua maanden klopt t hier redelijk, dochterlief draagt 68 (6 mnd) van primark en ze s bijna 4 mnd. Zaandam had de leukste dingetjes! Boxpakjes en rompers zijn ideaal daar!
Nou, ben vandaag in Almere geweest, gelukkig niet al te laat want even later stonden de rijen buiten! Maar eigenlijk niet veel gezien/gevonden.. Heb uiteindelijk 2x4 sokken, 1 shirtje, 2 3-pakken boxpakjes meegenomen. Mijn zoontje heeft nu een 74 boxpakje aan en de maat klopt inderdaad aardig. Bij de H&M gelukkig wel goed geslaagd. P.s. ik vond vooral voor meisjes een hoop leuks, maar ja, er hangt nou eenmaal een piemeltje aan he haha
Ik ga altijd naar Luik. Op de momenten dat ik er was hadden ze hele leuke meisjeskleren. Maar ik hou wel van roze en zo. Voor mezelf koop ik er hoofdzakelijk de basis shirtjes en een enkele keer een rokje.