Hoi dames, M'n kleine man heeft al 3 dagen koorts, overdag valt het mee maar s avonds rond half 7 is het toch alweer boven de 39 graden (overdag tussen de 38 en 38,5). Als ik aan hem vraag of hij pijn heeft wijst hij naar z'n buik, en dan onderin z'n buik. Nu heb ik vorige week woensdag de punctie gehad en heb ik een aantal dagen tegen hem gezegd dat mama ziek was en buikpijn had dus ik twijfel nu of hij echt buikpijn heeft of mij daarin kopieert. Gisteren paar keer op z'n buik gedrukt en geen reactie. Vanavond toen ik het deed zei hij alleen mama niet doen. Nu weet ik dat m'n zoontje wel een hoge pijngrens heeft en niet zo snel huilt. Hij is verder niet verkouden voor zover ik dat kan zien en mag ook op z'n oortjes drukken. Hij eet niet zo goed drinkt wel maar heeft ook geen volle plasluiers meer. Jullie enig idee? Of wat zouden jullie doen? ik zelf vind 3 dagen boven de 39 toch wel hoog maar het kan ook gewoon zijn dat ik mezelf te ongerust maak 😊
Hmm ik zou hier wel even de huisarts voor bellen. Drie dagen koorts, geen volle plasluiers en pijn onder in zijn buik, misschien moet zijn urine even gecheckt worden? Al is het maar voor de zekerheid dat de huisarts hem even ziet.