Ik ben helemaal verslingerd aan Quingo Bingo. Klinkt te suf voor woorden maar ik vind het zo'n leuk spelletje! Spelen jullie wel eens spelletjes op hyves en zo ja, welke?
hier helemaal hyves spelletjes gek. allebei de bingo,s pet party! mafia nog iets. zo nieuw spelletje met schatgraven
Hier ook Bingo,tot een paar weken geleden... toen kon ik niet meer spieken en vond ik het niet leuk meer ik vind dat seven venture ook leuk en dat schieten met die bubbels
ja,is toch waardeloos als je niet kan spieken??:x Dan kan ik nooit meer winnen.. anders stond ik nog best vaak bovenaan.. Mijn vriend heeft me er mee "besmet" die was er tot heel laat mee bezig en kwam er mee..
Weet iemand wat er met mah jong garden is gebeurd? Ik was altijd helemaal verslaafd aan het spelletje, maar heb een paar maanden mijn hyves account opgezegd. Nu heb ik weer hyves en nergens is dat leuke spelletje meer te bekennen.
Ik speel sinds een paar dagen happy harvest, maar het duurt wel lang voordat je kan oogsten hoor... een actiespel kan je het niet noemen, pfff...
Ik ben ook aan de bingoooooo...leuk man! Ben blij dat het spieken niet meer kan, wat is er dan aan? Tis juist de spanning van het gokken he? Er is trouwens nog één valsspeelmanier (maar die gebruik ik alleen als ik echt onderaan sta hahahaha)
Hoe ontdek je zoiets? Ik heb gehoord dat het kan (maar niet hoe) en vraag me af hoe je zoiets dan ontdekt.