Ik speel wel eens vals bij een spelletje ja. Maar kan het wel zo doen dat mijn tegenspelers er nooit achter komen
Ik vind spelletjes heel erg leuk en ben ook behoorlijk fanatiek, vooral bij spelletjes met andere volwassenen. Ik kan er ook heel slecht tegen als anderen niet zo fanatiek zijn. Ik kan niet goed tegen mijn verlies maar ben te trots om dat te laten merken. Ben ook echt geen gracieuze winnaar haha, ik verzin altijd hele liedjes om erin te wrijven dat ik gewonnen heb en de ander verloren.
Als grapje he? En natuurlijk niet continue. Maar zo speel ik met 1 of 2 bekenden al geen triviant meer, want zodra je je mond opendoet (al is het om over het weer te praten) dan is het meteen: neeeee hou je mond, want dat zijn ze bang dat je ook maar iets voorzegt. Nou zo met het mes op tafel spelen vind ik echt geen bal aan.
Ik speel graag spelletjes! Ik doe dat zeker voor m’n plezier, maar zet me ook wel in. Rete-fanatiek ben ik niet, ik hou er ook niet van als iemand niet tegen z’n verlies kan, maar mensen die irritant omgaan met winst vind ik ook vreselijk. Het moet gewoon leuk blijven Valsspelen doe ik nooit en als een volwassen tegenstander dat zou doen, ben ik er helemaal klaar mee. Met kinderen begrijp ik het nog, maar ik leg ze wel uit dat ze zich aan de spelregels moeten houden - dat doen ze hier gelukkig ook erg goed.
Oei nee, dat zou ik ook niet waarderen, niet vanwege het mogelijke voorzeggen, maar gewoon omdat ik het niet grappig vind...
Ik hou enorm van spelletjes. Tijdens het spelen heel fanatiek, maar uiteindelijk maakt het me dan eigenlijk niet zo heel veel uit wie er gewonnen heeft. Valsspelen alleen soms om een geintje uit te halen en kijken of de ander het door heeft, bijvoorbeeld "per ongeluk" een kaartje laten vallen tijdens memory op een glazen tafel of vragen of de ander even een foto van je wil maken vanaf de andere kant van het Mastermindbord. Maar niet wanneer we echt lekker in een spel zitten, lijkt me ook totaal niet leuk om te doen.
Dit wilde ik schrijven! Ik vind het verschrikkelijk om spelletjes te spelen met mijn partner. Hij doet zo ontzettend gemeen, je houdt er een klote gevoel aan over. Met de oudste precies hetzelfde verhaal, die leert uiteraard van zijn vader. Met de middelste is het altijd gezellig.
Dat vind ik, hoe fanatiek ik ook ben, wel heel raar. Als iemand er een naar gevoel eraan over houdt gaat er toch iets niet goed. Ben wel van wat plagen etc, maar het moet wel leuk blijven.
Mijn partner kan heel bot zijn en het zelf ontzettend grappig vinden. Het went Maar spelletjes spelen met hem doe ik niet. Nu wel dankzij dit topic aan de toren van Pisa! (Met de kinderen, niet met man)
haha dat vind ik zo'n shit spel he? Ik kan ontzettend goed tegen mn verlies (moet ook wel, want ik win practisch nooit iets) maar bij dat spel heb ik altijd de neiging dat ding om te schoppen
Haha ja ik steek het altijd maar op 'mannen onder elkaar', hij komt uit een mannen gezin met 3 broers. Tja, volgens mij was het gewoon een kwestie daar wie het sluwst speelt. Inderdaad niet leuk, vreselijk. Hij speelt op deze manier nu nog wel met vrienden zo met poker oid, bij mij past hij z'n tactiek aan, voor mij..
Ik speel graag spelletjes. Ik win ook graag. Ik vind het alleen vervelend om te verliezen als de rest elkaar helpt en zich gezamenlijk richten tegen mij. Vals spelen daar vind ik dan weer niks aan. Ik wil de vruchten kunnen plukken van mijn strategie.
Wij spelen best veel spelletjes en we hebben onze eigen spelletjes waar we beter in zijn. Onze zoon van net 6 kan nu steeds beter tegen zijn verlies. Hij moet nog wat meer inzicht krijgen en dan duurt het niet lang meer en dan ga ik verliezen hahaha. Alle 3 zijn we best fanatiek. Maar geen huil buien of boos doen want dan spelen we het spel niet meer.
Nog een leuke toevoeging. Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen door een nichtje van mijn vriend wat een vriendin van me is. Toen we pas een paar dagen aan elkaar voorgesteld waren, gingen we mij mij thuis een spelletje party en Co doen. Vriend en ik hadden het er achteraf over dat we wel eens wilden zien wat voor vlees we in de kuip hadden en de heren wilden tegen de dames. Prima. Ik ging dus met nichtje in het team, vriend met vriend van nichtje. Ze zijn volledig kapot gemaakt. Nichtje en vriend van nichtje wisten niet veel antwoorden, dus eigenlijk ging het tussen vriend en mij. Oeh, wat ging dat erop. En een lol als we hadden! Nichtje en ik wonnen. De rest van de week heb ik vriend verschrikkelijk zitten pesten door regelmatig een songtitel of songtekst te SMS-en. (zo ging dat in die tijd) 'We are the champions, my frieeeeeheeeend" 'eye of the tiger' Dat soort dingen. Af en toe hebben we het nog over die tijd en vriend bekende laatst dat ie zich toen kapot gelachen heeft