Ben vanaf het begin redelijk creatief geweest met spelletjes verzinnen, maar het lijkt of Can mij momenteel even niet zo interessant meer vind. Z'n pappa des te meer, die doet best wilde spelletjes met hem, en ik heb weleens het idee dat het niet wild genoeg kan. Hoe kan ik hem weer boeien? Wie heeft tips? Wat doen/ deden jullie voor spelletjes? Het "probleem" is dat hij nog niet kan kruipen, in het boek "oei ik groei" staan voor zijn leeftijd wel leuke spelletjes, maar voor de meesten moet hij kunnen kruipen, en dat lukt hem nog niet.
Ik heb niet het idee dat mijn zoontje zich verveelt. Maar ik doe ook niet heel de dag spelletjes met hem. Ook hij is helemaal gek van papa. Hij hoeft hem alleen maar aan te kijken en hij ligt helemaal dubbel van het lachen. Eigenlijk doe ik hele simpele spelletjes met hem. Kiekeboe, schootspelletjes (hop paardje op etc, klap 'ns in je handjes), komt een muisje aangelopen, samen lekker wild dansen, met de bal rollen en vooral veel zingen met hem. Hij kruipt wel, maar dan speelt hij meestal zelf. Verder kan hij zichzelf heel goed vermaken.
Mijn kleintje kan zichzelf ook wel goed vermaken...verder zing ik veel (klap eens in je handjes is nu favoriet), dans ik met haar, speel kiekeboe, met de bal overrollen vind ze leuk, elkaars neus en ogen ed aanwijzen, verder wandel en fiets ik veel met haar.
Hier is papa ook favoriet hoor met zn wilde spelletjes! hier veel wandelen, zelf spelen, op het moment boekje lezen (en gooien) en zingen/dansen doet het altijd goed. Ook ben ik veel bezig met spelen op de grond. Meneer is niet zo snel (met zn grove motoriek), dus zitten, staan en kruipen aan het oefenen. Tot nu toe weinig effect, maar we hebben wel lol. Hij ligt echt in een deuk als ik voordoe hoe hij moet kruipen...