Ik heb namelijk met mijn domme kop op een veilingsite een houten kist met bouwmateriaal gekocht, maar checkte pas later waar het opgehaald moet worden.... En laat ik nou net niet in de buurt van Nieuw Bergen wonen Het gaat om deze kist en hij kost 24,56. Ik ga er vooralsnog maar even vanuit dat ik de hoogste bieder ben Iemand interesse om het over te nemen? Het moet dan wel op 28-3 tussen 9.00 en 16.00 opgehaald worden (je kunt ter plekke afrekenen) Hopelijk wil iemand dez koop overnemen
Ik woon er heel dichtbij maar heb er helaas voor jou geen interesse in.. Kun je je bod niet intrekken?
Ze vraagt of iemand de koop wil overnemen en niet om het naar haar te versturen...althans zo lees ik het of niet?
Oeh sorry ik zie nu dat mijn reactie er best wel bitchie staat.. Was niet mijn bedoeling,ik bedoelde meer om te zeggen dat ze iemand zoekt die de koop van haar wil overnemen want gezien de afstand heeft ze geen interesse meer in het produkt...
pinter: he wat jammer nou, ken je ook niemand? Heb nog gebeld of ik het bod echt niet in kan trekken, maar het is bindend. lies86: op zich niet eens een slecht idee, maar ik denk dat het nogal groot en zwaar is, dan zijn de verzendkosten waarschijnlijk meer dan de bezine die het kost om het alsnog op te halen
Wat is het voor een bouwpakket? Dan zal ik maandag (ben ik jarig dus zie dan veel mensen) eens rond vragen of iemand interesse heeft...
Zit Pinter ook vast op te wachten... Wat zijn de concequenties als je het niet ophaalt en dus niet betaalt?( Ja, ik weet dat dat niet netjes is)...
Zie plaatje... Het is van falliet kinderdagverblijf, veel scholen hebben dit materiaal ook, het is in ieder geval heel degelijk spul. Je kunt de wieltjes aan de planken schroeven enzo... Fijn dat je rond wil vragen!!
Haha ja das ook zo wat he Hmmm het is een 'echte' veiling, dus ik denk dat er dan een deurwaarder langs gaat komen
Ik weet het niet, denk het wel! Heb toen ik belde ook meteen gevraagd hoe zwaar en groot het was, maar dat konden ze me niet vertellen dan wordt het sowieso lastig versturen denk ik, want dan moeten ze vast weten hoe groot en zwaar het is (zat nl ook nog te denken om het door tnt of dhl daar te laten ophalen, ik weet het anders ook niet ) Baal er ook echt wel een beetje van, want eigenlijk had ik het echt graag willen hebben
Misschien wil pinter het voor je ophalen dat jij het bij haar haalt of de verzendkosten aan haar betaald? Omdat je aangeeft het graag te willen hebben. Het ziet er niet zo groot uit eigenlijk op de foto of moet gezichtsbedrog zijn.
ik denk dat he bij vervoersbedrijf minder kwijt bent als je benzine en anders zou ik er een mooi dagje uit van maken.
Donderdag en vrijdag moet ik werken dus ophalen gaat het hem dan niet worden. Mocht je het erg graag willen hebben vraag dan of het eventueel een andere dag opgehaald kan worden. Als jij mij het bedrag overmaakt dan wil ik het best voor je ophalen en het versturen...zou wel eerst duidelijk het gewicht vragen voor het versturen... Jammer dat je niet meer onder de koop uit kunt he,of dat ze het niet naar je versturen...
Even me ermee bemoeien hihi. Ik werk op een basisschool en wij hebben dit spul ook. Dag is echt zwaar en niet even zo via pakket teverzenden denk ik. Het is wel fij spul.
Ja dat idee had ik dus ook... Achja, ik denk dat ik mn verlies maar moet nemen en ga wachten tot ze zeggen dat ik moet gaan betalen...