Hallo allemaal, We zijn bijna 38 weken zwanger, maar hebben nog geen meisjesnaam. Jongensnaam gelukkig wel, we weten dus niet wat het geslacht is. Hier komen de kanshebbers: - Lara - Jenna - Lois - Mara Welke vinden jullie het leukste? Onze achter naam is: van ... Evt andere suggesties zijn van harte welkom, in dezelfde trant als deze namen. Ik hoor graag van jullie
Van het rijtje wat jij hebt gegeven vind ik Mara het leukst. Andere namen, Fenna Fenne Fiene Jule Jinte Yara/Jara Linde Lieve Yula/Jula Marte/Marthe Succes met kiezen Groetjes, Hanna
Mara zou ik niet doen vanwege de betekening (bitterheid). Loïs is heel mooi, maar wordt bijna altijd verkeerd uitgesproken als lojs of louise. Uit jouw rijtje zou ik voor lara gaan, maar ik vind ze geen van allen super. Misschien staat hier nog iets tussen: Eva Sarah Hannah Ida Elsa Rosa Ilva Vera Norah Lisa Lize Suze
Jeetje wat een diverse reacties. We moeten er nog maar eens goed naar kijken. De namen die jullie verder aangeven vind ik niet zo. bedankt
Anja, misschien kun je aangeven wat voor soort namen je precies zoekt. Zo te zien hou je van korte namen, maar welke letters/klanken vind je leuk en welke juist niet. Zoek je een Nederlandse naam of meer internationaal, moet het stoer of lief zijn enz. enz.
Wat dacht je van de naam Laila (uitspreken zoals je het schrijft)? Valt bij mijn dochter erg in de smaak
we hadden eerst ook nog anouk amber lynn tess Amber en anouk zijn afgevallen omdat onze eigen voornamen ook al met een A beginnen. Lynn en Tess vond mijn man niet mooi, ik weer wel
Je kan ook nog voor Manouk, of Nanouk gaan, mocht je dat leuk vinden. Dan ben je van de A af. En misschien: Laura Eva Vera Mirre Liefke Jikke Wyke (spreek uit als: Wieke) Imre Elyse