Sorry, kan mijn post niet meer aanpassen, maar bedoelde het niet zo als dat ik denk dat het overgekomen is... Ik had het woord moeders sowieso niet moeten gebruiken, mijn excuses
Maar ik vindt het zelf moeilijk om goed degelijk nederlands te typen, al die d, t en dts, ik heb denk ik niet zo goed opgelet op school vroeger haha. Maar het ging mij erom dat het mij irriteert dat vrouwen een ander gaan verbeteren op hun schrijfwijze terwijl zij daar niet om gevraagt hebben. Ik vindt dat altijd zo betweterig overkomen , kijk, als je er nou om vraagt is het wat anders maar als je je verhaal of mening typt en een ander valt over je schrijfwijze kan ik mij voorstellen dat dat heel vervelend is. En om dan gelijk te zeggen dat een TS niet serieus genomen wordt omdat ze niet perfect nederlands typt vind ik dat best wel ver gaan ja. En sorry als ik iemand net gekwetst heb, dat is absoluut niet mijn bedoeling geweest...
Wat jij nu typt is geen spellings fout hoor. Dat is gewoon brabantse geschrift hahaha. Dus zoals ik als ik de hele dag bij mijn familie heb gezeten,en ik kom hier ergens reageren,dan moet ik even mijn hersenen laten om schakelen. Doordat ik dus de hele dag tussen dat helmonds geleuter heb gezeten.
Tja, dan kan ik hier ook wel plat dialect gaan typen... Dat is toch vreemd, je schrijft toch niet letterlijk in het dialect wat je spreekt?
Ja ik weet het maar sommige mensen doen dat echt. En dat zijn idd meestal de jongeren die veel op msn zitten.
ik heb alleen de openingspost gelezen verder niet. Ik vind iets zonder d of t of een kromme zin helemaal niet erg. Bij mij zal er ook genoeg te vinden zijn maar dat me en na vind ik vreselijk, en dat gebeurt tegenwoordig zo vaak dat ik me afvraag of mensen het gewoon niet weten dat het mijn moeder is ipv me moeder of naar de stad gaan ipv na de stad gaan... verder kijk ik niemand aan op zijn schrijfstyle. maar bovenstaande geeft me echt de kriebels
Nou... lees mijn verhaaltje nog eens goed. Zijken wordt toch echt als zeiken geschreven, en zij als zei. Spellingfouten wordt spelfouten.. Dusss..