(Ze waren aan het gokken en raden naar de naam en vooral bijna alle meisjesnamen aan het belachelijk maken..) ;Of gaat ze Rosalie heten?? Dat vindt ik zo'n horennaam (<Plak de 'e' er maar tussen)!! Haar naam wordt idd, je raad het al.. Rosalie Menthe S. Zouden jullie de naam nu nog geven?? Ik vindt het een hele mooie naam, maar toch hangt dit er nou aan.. Ik ben al 37 weken en ik was de hele tijd zo blij met de naam en nu is die verpest!:x Maar aan de andere kant blijf ik het een mooie naam vinden, wat vinden jullie van de naam?? Gr. Carlien
Ik vind Rosalie een mooie meisjesnaam en absoluut niet ho*rig. Wel kan ik me voorstellen dat het leuke er nu een beetje af is. Maar als jullie de naam geweldig vinden dan moet je het gewoon doen en dan krijgt je moeder er vanzelf een andere associatie bij. Mijn moeder vond Jayda ook helemaal niets en had ook liever een nederlandse naam gezien maar dat vond mijn (engelse) echtgenoot weer niets.... Nu zei ze laatst dat ze het toch een hele mooie naam vond en heel goed bij ons meisje vond passen Soms is het gewoon een kwestie van wennen.
Ik vind het helemaal geen horennaam . Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het leuke er af is als je eigen moeder zoiets zegt . Moeilijk hoor, heel veel succes...
Zoiets hebben wij ook gehad toen mijn oudste zoon Dani geboren was Mijn zwager is 200000% anit ajax ( echtte triest voor woorden ) en Wij hebben deze naam gekozen aan de hand van iemand anders dus niet die voetballer. Eeerste wat hij zei wat n achterlijk lelijke naam PARDON????? ja t is n ajaciedennaam .... nja hij heet Hans dus ik zei omdat ik Hans teeuwen een eikel vind betekend het toch niet dat jij dat ook bent ? ik zou het lekker naast je laten liggen jullie vinden die naam mooi en wat n ander er van vind is hun probleem toch /
Pfff, moeilijk hoor! Ik vind het een hele lieve naam hoor! Maar, ik snap dat je er nu niet meer blij mee kan zijn want als je kleine meisje straks geboren is weet je dat je je moeder de naam niet mooi vind. Gezien de band die ik met mijn moeder heb, zou ik zelf een andere naam overwegen. Zou het jammer vinden als ze het niet mooi zou vinden. Sterkte met beslissen maar nogmaals ik vind het wel ene hele mooie naam! Niets horigs aan...
Lijkt mij ook wel moeilijk, het is toch je moeder en het zou fijn zijn als ze de naam ook mooi vind! Maar, ik vind Rosalie juist helemaal geen ho*erennaam, eerlijk gezegd vind ik het ook een belachelijke opmerking. Ik vind het eerder een beetje kak ja (positief bedoeld, ik hou daar wel van ). Ik denk dat ik gewoon toch voor Rosalie zou gaan, dan went ze er vanzelf wel aan.
Als je serieus bent over die naam zou je het ook nog een keer apart met je moeder kunnen bespreken dat je het toch wel heel vervelend vindt dat ze zo over die naam heeft gedaan en wat ze er nou echt van vindt. Kan best zijn dat ze dit nu in een soort van giebelbui zo heeft gezegd.
Bij de naam Rosalie denk ik aan een lief klein meisje, zeker niet aan een hor. Ik vind het ook eerder kak dan horig. (wat een zin) Toen mijn jongste geboren werd, had ik nog steeds geen naam. Ik heb het mezelf ook wel moeilijk gemaakt hoor, 4 kinderen met de 1e 3 beginletters hetzelfde. En omdat de naam nog niet zeker was, dacht mijn hele familie dat ze daar ook opeens wat over te zeggen hadden. En de naam waar mijn voorkeur naar uitging was niet mooi genoeg. Tijdens de 1e nacht met mijn beebje samen wist ik het opeens zeker, dit gaat het worden. Er werd nog wat tegengepruttelt en andere suggesties gedaan.. Maar ik heb voet bij stuk gehouden. Nu bijna een jaar later, heeft niemand nog wat gezegd over de naamskeuze. En ben ik blij dat ik hem zo genoemd heb.
mijn dochter heet Q.uinty Rosalie dus ik vind het natuurlijk een super mooie naam en verre van horig hahaha...maar begrijp dat het nu wel moeilijk voor je is...maar ja als jullie het nog steeds een super naam vinden, zou ik het lekker doen.
Ik vind het ook een hele mooie naam en helemaal niet ....ig klinken! Juist heel liefelijk en net! En ook prachtig om koosnaampjes van te maken als Roosje of Liesje! Errug mooi...
Ik vind het een hele leuke naam hoor! Ben het totaal niet met ze eens... Zou gewoon lekker die naam geven, ze wennen er maar aan! Probeer het langs je heen te laten gaan, hoe moeilijk ook...
Nou inderdaad!! J @ Ts, jij bent niet degene die het gezegd heeft dus maak het ook niet jouw probleem! Laat het lekker het probleem straks zijn van degene die het gezegd heeft
ik zou haar gewoon R.osalie noemen hoor! ... vind het echt geen Ho*ren naam! en om haar mening.. tja dan heeft ze pecht.. ik zou er niet mee zitten.. mijn Svader vind onze naam ook heel lelijk , maar boeit me echt niet! wij vinden hem mooi daar gaat het om
Ik vind Rosalie een hele mooie naam! Ik heb er zelfs over na gedacht voor als wij een meisje zouden krijgen. Ik heb er nog nooit 1 moment over na gedacht dat het een hoerige naam is! Ik zou het gewoon doen, echt mooi!
Ik snap gewoon niet dat je moeder zoiets kan zeggen he Niet bepaald volwassen, ook al zouden jullie niet voor Rosalie zijn gegaan je noemt het toch geen ho*rennaam?? Maar om even antwoord te geven op je vraag ik vind Rosalie een prachtige naam en zou die naam dus juist geven he! Vind ook dat je straks als je kleintje er is best mag laten weten dat je je gekwetst voelde toen ze het zei. Dat stomme gissen naar namen mag er nog iets geheim blijven?
Ik snap totaal de link niet tussen de naam Rosalie en een horennaam.. Als ik iets wel geen horennaam vind is het wel namen zoals Rosalie..
Ik vnd het verre van ho*rig! Ik denk idd net als sommigen hier aan een lief meisje En dat je ouders het niet mooi vinden.. Tsjaa jammer dan voor hun.. Het is toch JULLIE kind en niet die van hun! Je zou wel gek zijn als je soort van voor hun de naam zou veranderen! En denk dat je er nog spijt van zal krijgen ook als je je kindje niet lekker de naam zou geven die jullie mooi vinden!
waarom zou dit een h naam zijn. Sorry vind het een beetje triest. En helemaal dat ze het gaan raden. Ik vind het een prachtige naam. Gewoon doen wat jullie mooi vinden en lekker je eigen gevoel volgen. liefs