Tis niet zeuren... gewoon lekker slap ouwehoeren. Heerlijk toch? Dit is toch allang niet meer serieus? Toch? hihi ....
heh wat?... voor ons niet.. voor de andere wel.. en zeker voor de topicstartster.. en nog een paar.. ! vandaaaaarrr ! en ik ga lekker scheef typen, want ik ben allochtooon ! en ik mag.. joepie jeeh !
ik ben popi jopieeee ! wat voelt dat heerlijk.. ik ga een carriere als zangeres tegemoet denk ik.. hier kan ik wel aan gewend raken.. ik voel me ineens zo belangrijk ! en niemand hoort t als ik zing of ik iets met of zonder d/t zing hehehe
Hoi, ik vind woordjes als sjam, loopen, en brantweer, wel erg. Maar typefouten, tsja sommige die drukken idd snel op ok, ik probeer zelf altijd eerst het berichtje na te lezen. Heb zelf wel moeilijkheden met gebeld worden of ik ben gebeld, moet dat nu met een d of een t of dt. Uitspraken als raam open zetten, en naar bed gaan, vind ik wel grappig. In kledingwinkels zeggen ze ook; veel plezier ervan. Ik zou sneller zeggen; veel plezier ermee Maar dat kan wel weer dialect zijn. Zo zei ik een keer tegen een kennis (uit het westen) we zullen vanavond de knollen wel op hebben. Nou ze snapte er niks van, bij ons betekend dat, dat je dan bekaf bent. Ze zat me aan te kijken, en ik wist niet beter. Op m'n werk was er een collega die ook opleiding voor juffrouw deed, en die verbeterde (het liefst met rode balpen) ieder woordje wat ergens verkeerd stond geschreven, nou dat vind ik wel te ver gaan, dan denk ik, doe toch normaal.