Er wordt geadverteerd voor een cursus lezen en schrijven zag ik net op tv. Is een landelijke campagne. Is dus wel degelijk noodzakelijk. Zulke mierenaaiers zijn we dus niet.
appel *Ik zal er maar niet bijzetten dat het een woord is zonder spellingsfouten, want ik weet niet eens zeker hoe je dat schrijft. * Maar om even inhoudelijk op dit topic in te gaan, zelf ben ik echt belabbert in spellen, maar de echte breezersletjes staal vind ik ook echt super vervelend. Ik heb dan altijd gelijk het idee dat ik met iemand van 14 aan het praten ben
dat breezertaaltje, is dat soms dat verdraaide taaltje? egt ipv echt en fakantie ipv vakantie? Of wordt daar iets anders mee bedoeld?
Misschien zoals jij het wilde (niet 'wou') maar niet goed! Excuses, maar ik kan het niet laten! Hahaha
Zij, die geïnteresseerd zijn in het hoe of wat in de Nederlandse taal, kunnen een kijkje nemen op de volgende pagina: http://www.onzetaal.nl
Ja maar ik wilde en wou het gewoon zo snap dat dan en alles uiteraard met aanhalingstekens en alles er op en er aan. Maar vertel eens. Had ik het goed? de omschrijving van het breezertaaltje? Of bedoelt men er iets anders mee?
Snurk... Oh, waren we nog bezig? Ik ga nu helemaal niet meer letter op hoe ik typ.. lekker om jullie te irriteren en pesten ! LEUK he ! ik vindT jullie echt zeikerTs.. gezeur om nEIts...
Dit alles doet me erg denken aan mijn vroegere beste vriendinnetje. Als kind ging ik met mijn familie erg lang met (het is 'met vakantie' en 'op reis') vakantie. Ze miste me altijd heel erg. In haar brieven schreef ze, dat als ik me verveelde, ik maar een rode pen moest pakken en alle spelfouten in haar brieven moest aangeven.