Het is perfect weer voor een ijsje. Ik ga zo even in het dorp een softijsje halen, lekker met nootje. Mijn favoriete ijsje is een Swirl met vers fruit en nootjes, wat is jullie favoriete ijsje?
hhhmm heerlijk! nu ik zwanger ben ben ik erg verzot op waterijs, en lekker vers italiaans ijs is ook altijd goed! of gewoon een softijs met nootjes en chocola, lekker dubbelop. laat dat mooie weer maar komen!
3 soorten chocolade ijs in 1 bak heeeeeeerlijk moet straks weer werken bij de mac dus dat zal met ijs wel weer heel druk worden 8) fijne zondag nog en geniet van je ijsje
Raket, raket, raket... ik word er stapel van. De Dekamarkt had ze vorige week niet en ik liep als een junkie al afkickend naar de AH
oooh vorigjaar zat ik aan de perenijs... ! HEERLIJK.. maar dit jaar wordt t van diewaterijs sticks.. zit amper wat in. dus dat past bij mn lijn
lekker vers italiaans schepijs! jammieeeeeeeeeeeeeeeeeee jammer dat er niks in de buurt zit nu waar ze dat hebben..
@Saraah, die perenijsjes zijn ook heel gezond hoor! Die mag je gewoon eten. Ik vind van allerlei ijsjes jammie, ook dus perenijsjes, 3 chocolade schepijs, monkey chunkey (of zo), sunday caramel met nootjes van de mac. Op Rhodos hadden ze een paar jaar geleden ook magnums die dubbelop waren, laag choco, laagje ijs, laagje caramel en weer een laag choco die waren echt super jammie
lekker ijs heb ook vele favorieten; sorbetijs van de albert heyn, soft ijs, ook de swirl! helaas hebben we die hier niet! en de sundae ijs van de mac, viennetta! (dat ga ik zo ff pakken ).
o,heerlijk heb nu 5 bakken ben en jerry ijs in de vriezer staan............mmmmmmmmmm ga er meteen een uithalen groetjes susanne
Heerlijk Stitch, zie dat jij ook op het einde loopt, kan nu iedere dag komen hè. Ja nu is ijs een eerste levensbehoefte.