Hij lijkt het ook niet erg te vinden en neemt ook rustig de tijd om hem weer weg te stoppen. Zou dit echt zijn?
Mja, ik weet het niet, maar vond het wel lachwekkend Het is ook wel errug slo-mo afgespeeld, dus het kan best echt zijn. Fractie van een seconde idee...
gaaf man wanneer is de herhaling idd slo-mo maar je zou denken dat hij eerder de hand van die andere weg duwt maar hij laat die ander gwoon nog aan zijn broek trekken. Hij zal wel gedacht hebben mmmmmm ff luchten hahahaha
Zo, hartelijk dank! Die is even doorgestuurd naar al mijn vrienden en vriendinnen! En wie zegt dat vrouwen hun mond niet kunnen houden tijdens voetbal? Ik was best wel een paar seconden stil!
Hier ook, zit ook bij elke slo-mo voor de tv, en mijn vriend maar vragen wat ik doe ... dan zeg ik ow ff kijken wat voor kleur sokken ze aan hebben hhahahah
Sorry hoor wat een dombo die had er gewoon in gemoeten pffff mannen ... laten ze de zaakies maar luchten dan hebben we tenminste nog goeie tv
tja de opstelling is niet best .........van de sar niet op het goal is niet goed ....... liet net manlief het filmpje zien .....volgens hem was het trucage .....mmmmhhh nee hoor