Weet dat we nog heeeeeeeeeeel lang hebben (als alles al goed mag gaan) Maar kan iemand mij helpen bij een jongensnaam... We hadden al jaaaaaaren een naam, maar nu twijfeld manlief een beetje... We zoeken iets wat je eigenlijk niet zoveel hoort, maar wel uit te spreken is... Beetje in de trant van Flynn, Sky, Neo, Kyo zoiets...lennox ook leuk maar te lang... Liefst 1lettergreep...al zijn Neo en Kyo dat ook niet, maar dan hebben jullie beetje idee wat we bedoelen Iemand suggesties??
Lenn ipv Lennox? Tygo (oké, 2 lettergrepen) Senn Axl Beer Bink Boy Boyd Brent Bent Ben Kyan Dane Dean Dex Jay Dio Gio Jack Jake Jazz Kjell Kay Kyle Lev Matt Mexx Mink Raff Sepp Sid Sill Thor Vic Vigo Zev Zef Zenn
Sorry andere reactie niet gelezen Hier staat Finn op het lijstje.. luuk / luka kay jay liam lex lenn ilan mick/nick Bas sem/sam/senn Pim vigo dane(deen) Jace/jayce tygo
Dex erg leuk! maar zooooooooooo commercieel...je hoort t echt teveel hier... Zev leuk! Maar moet ik.steeda denken aan die rapper sef hahahaha
Als ik kijk naar het type namen dat je noemt, vind ik Kai er goed bij passen en ik vind Lex ook leuk...lijkt op Dex maar komt wat minder voor..
haha wij hadden ookal jaaaaren een naam. Toen toch gaan twijfelen en 1000 andere namen bedacht.. en een paar weken van tevoren toch teruggeswitcht naar onze oude naam. Gewoon omdat dat zo vertrouwd voelde.. ik voelde me altijd al moeder van het jongetje met die naam!
Ik denk dat dat uiteindelijk ook.gaat zijn hahaha. Weet t anders ook ECHT niet!! Kai ook zo simpel, en lex beetje ouwe lullen naam (sorry)
Misschien zit hier nog wat tussen: Bing Brik Boet Buck Diesel Ico Iek Kick Koes Leoxx Mels Maas Rio Roef Rover Rauf Skip Tex Wolf Zenn
Knox Jace Mex Nate Kick Boy Lennon Vick Rox Moeilijk zeg ik dacht dat ik wel meer opties had maar toch niet haha
Ik vind Flynn wel iets hebben. Ook Lennox spreekt me wel aan, af te korten naar Lenn? En wat vind je van Silas?