Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, maar heb dringend wat inspiratie nodig. Wij verwachten in april/mei onze derde spruit, geslacht weten we niet. We hebben al een zoon van 5 jaar (b.r.a.m.) en een dochter van 2 (f.e.m.k.e.) Voor mijn gevoel hebben we de leukste namen voor een jongetje en meisje al vergeven... voor onze derde lijken we er maar niet uit te komen! Hebben jullie nog ideeen voor zowel een jongen als een meisje? Beetje in dezelfde stijl en passend bij de namen van de andere 2. Ik hoop zo dat we er uit gaan komen Liefs Pippa
Leuke namen hebben je kids, dit vind ik er leuk bij passen: Voor een jongen: Koen of Luuk Verder: Abel, Daan, Chris, Guus, Hugo, Jens, Joas, Joep, Lars, Levi, Liam, Luc, Luka, Mats, Mees, Milo, Noud, Odin, Otis, Quint, Raf, Ravi, Rens, Revi, Roan, Siem, Stan, Stijn, Thijs, Thom, Timo, Wout Voor een meisje: Amber of Milou Verder: Chloë, Dana, Diede, Dieke, Eva, Hannah, Iris, Jalou, Julin, Laura, Lauren, Luna, Maartje, Madée, Manon, Merel, Nina, Nova, Pippa, Rava, Renske, Rhodé, Romée, Rosa, Tessa, Zara, Zoë
Renske Meike Maaike Jasmiijn Jinthe Sabine Sara Emmie Rianne Eline Benthe Freya Myrthe Manon Ilse Jente Jara Milou Merle Kirsten Laura Fleur Rosaliie Charlotte Lieke Jolijn Diede Pepijn Tristan Kieran Sander Stef Sam Duco Axel Tijn Jonah Morris Bastiaan Silvijn Jort Jurriaan Jurgen Timo Teun Arnoud Tijmen Tygo Tobias Fabian kobe Niels Jacco
Robbe Timme Derk Zeger Wester Loek Jip Jop Jens Steijn Stef Gilles Just Tuur Sil Sten Raff Sep Olle Boris Twan Rune Owen Lucas Warre David Max Fedde Simon Sjoerd Jorrit Woute Midas Jari Dieter Shanna Marla Imre Ava Elke Bibi Sanne Vera Jonne Liieve Hanne Madelon Madelief Linde Loes Keet Brecht Jacintha Fenne Tine Mijs Roelie Nele Ditte Gita Pleun Pien Robine Marlou Davine
Weer een M erin is misschien wel leuk? Voor een broertje: Emiel / Emil Harmen Jelmer, Jelmar Jochem Maarten, Marten, Mart Mark / Marc, Marco Marnix Martin Mats / Mads, Mas Matthijs, Matthias, Mathis Mauk Maurits Max, Maxim Mees, Maas, Moos Melle, Mels Menno Merijn, Marijn, Merlijn, Marlijn Michiel, Michaël Mick Midas Pim Ramon Remi Roemer, Riemer Sam, Sem Siem, Simon Thomas Tiemen, Tieme Tijmen / Thijmen Tim Timo, Timon Tom / Thom Willem Wim Voor een zusje: Alma Amarins Amber Annemijn Carmen Dominique Ellemijn Emma, Elma Esmee / Esmée Imme, Imma, Irma Jasmijn Kim Maartje Madée Madeleine, Madelijne, Madelène, Madeline Madelief Maike, Meike, Maaike Malin Manon Manou, Manouk Mara, Mare, Maren Marieke, Marijke Marije Marijn, Marlijn Marinthe Marit, Marrit Marlou, Malou Marthe / Marte Mathilde Maud Maura, Maureen Meis / Mijs, Mies Merel Mette Mia Miek, Mieke Milou Minte / Minthe Mirjam / Miriam Mirle, Marle, Merle Mirre, Marre Mirthe / Myrthe / Mirte / Myrte Roosmarijn, Rozemarijn Simone Tamar Willemijn
Je kinderen hebben de namen die ook op mijn lijstje staan Meisje: Vera Inge Ilse Rona Nina Nore Elise Jongen: Ruben Luc/Luuk Hugo Loek Daniel Jurre
Leuke namen! Helemaal in mijn straatje misschien Lotte Meike / Mijke / Maaike Tessa Sarah Lieke Jente Lieve Esmée Eline Sofie Janna Mathijs Jasper Ruben Joris Simon Thomas Sebas Jules Casper Wouter Aaron
Leuke namen hebben je kids. Er zijn al veel suggesties gedaan dus misschien dat ik nu iets roep wat je al gehoord hebt. Bram, Femke en Steffi Bram, Femke en Marit Bram, Femke en Sara Bram, Femke en Jasper Bram, Femke en Stijn Bram, Femke en Rik
Dank jullie wel voor het meedenken! Er zitten wel een paar namen tussen die ons aanspreken. Zoals Eline of Jinthe voor een meisje of mees of Jasper voor een jongen. Even laten bezinken. Meer suggesties zijn zeker welkom!
Grappig. Onze eerste zou bram of eline worden. Toen we wisten dat het een meisje werd hoorde ik de naam j.anne. Die won het van eline. Voor onze zoon wilde ik geen bram meer, die naam hoorde bij de eerste haha. Mees stond toen hoog op het lijstje, samen met gijs Pim luuk en siem Dit werd R.ens haha Vind milou of karlijn er ook leuk bij.