(Spelt)pannenkoek met 9 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door Inge88, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wij eten vanavond pannenkoeken. Voor mijzelf en oudste dochter maak ik ze van spelt, ik wilde dit ook voor onze jongste doen. Er zit dan wel gewone melk in, mag dit? Ik heb deze vraag ooit al eens gesteld toen mijn oudste 7 maanden was. Die had ik toen gewoon een pannenkoek gegeven maar die at maar een paar stukjes. Onze jongste daarentegen eet echt al flink dus daar zal wel een hele pannenkoek in gaan denk ik :) dus ook meer melk. Kan dit kwaad?

Wij eten overigens nooit pannenkoeken, dit is dus een uitzondering. Er bij zal ik wat groenten koken die ze gewoon uit het vuistje er bij op eet.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik maak wel pannenkoeken voor mijn jongste maar dan met bv of kv

3. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Met 9 maanden kan één keer geen kwaad denk ik.

4. fafa

fafa Niet meer actief

Wat ook lekker is: spinazie door het beslag. Allebei de kids zijn dol op "groene pannenkoeken" met kaas.

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Goede tip! :)

Ik heb haar gewoon een speltpannenkoek gegeven. Ze heeft er van genoten! Daarnaast ook nog een handje wortels op :)

6. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Denk dat het geen kwaad kan. Vanaf 10 maanden mogen ze over op gewone melk, dus zie dit als het wennen aan gewone melk :p

7. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    jeetje ik wist niet eens dat gewone melk niet mocht? Ik gaf mn dochtertje al met 5maanden gewone melk, dit deed ik door haar groenten hapjes om het iets te verdunnen. gelukkig heeft ze er nooit last van gehad dan!

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Als je kind geen melkallergie heeft kan dat gewoon, deed ik bij de oudste ook wel

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    idd zonder koemelk allergie, waarom niet ..heerlijk !

Deel Deze Pagina