Joolz Bloom

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaMirella, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal , ik zou graag de Joolz Bloom willen !
    Vind hem zooo leuk.. :)

    http://www.my-joolz.com/nl/

    Enn...

    ---------------------------------------

    Orange Babies.

    Van ieder verkocht product gaat een deel naar Orange Babies. Het geld wordt gebruikt om de kinderen van New Jerusalem Children's Home te helpen.

    Anna en Phina hebben met de hulp van Orange Babies dit 24-uurs kinderopvanghuis geopend in Midrand, Zuid Afrika. In dit huis krijgen HIV besmette kinderen een kans om op te groeien.

    De kinderen die door Anna en Phina opgevangen worden, zijn vaak nog maar baby's. De grootste prioriteit van het opvanghuis is: de baby's en kinderen op emotioneel en fysiek vlak gezond, weerbaar en gelukkig te maken.

    En daar helpen wij graag een handje aan mee!


    ---------------------------------

    Dus het is gedeeltelijk ook nog voor een goed doel !

    -xxx-
     
  2. augustus

    augustus Niet meer actief

    Jaaa die had ik ook wel willen hebben..

    Ze zijn echt gaaf en de stofjes zijn zo leuk..

    En ook nog voor orange baby's..

    Maar helaas hij lag toch wel ver boven ons budget.
     
  3. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hahaha. De Joolz was ook helemaal mijn droomwagen. WIj hebben er wel naar gekeken (hij was toen echt 1 dag in de winkel) maar uiteindelijk hebben we hem niet gekocht.

    Reden:
    Geen opbergruimte niks. Iedere wagen heeft een bakje onder de wagen waar je spulletjes in kan doen. Helemaal geen ruimte was voor ons gewoonweg te onhandig.
     
  4. Kimmies

    Kimmies Actief lid

    9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Dat is ook eigenlijk het eerste wat mij opvalt.......
     
  5. AmanChel

    AmanChel Bekend lid

    6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik vond hem ook super gaaf, maar nu ik heb in het echt gezien heb... Hij is veelste klein.. De bak is super klein en ook het zit gedeelte zijn ze zo uitgegroeid... Helaas..
     
  6. Sjaantje

    Sjaantje Bekend lid

    25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Suoer mooi, dat heb ik al gezien, maar leken mij inderdaad niet handig.
     
  7. amiek

    amiek Actief lid

    29 sep 2006
    183
    0
    0
    Ik vind hem ook erg leuk, maar ik van de standaard kleuren waarin hij geleverd kan worden niet zo. Ik wilde hem dus erg graag laten bekleden met een van de custom made stofjes, maar daar gaan ze over een paar maanden pas mee van start. Dat komt voor onze eerste kleine uk dus te laat. Ik wild e wagen toch wel voor de geboorte binnen hebben staan ;) !
     
  8. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ohhww, ik wist niet dat hij niet zo'n opbergbak heeft ! Heb ik niet op gelet, maar is dat geen "optie" dan ? Want voor de prijs dan zou hij dat idd. er wel bij moeten hebben !

    Ik denk dat je idd. met alles erop en eraan + maxi cosi richting de 900 kwijt bent ?

    (Geen idee verder, ben er nog niet helemaal mee bezig.. maar vond hem qua uiterlijk iig. super!)

    -xxx-
     
  9. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    als je bij de variation kijk, staat er :
    download hier een pdf met alle mogelijkheden van de joolz bloom.
    In die lijst bij de accesoires staat wel een boodschappenmand.

    Zat toevallig ff te spieken vandaar dat ik het zag :)
     
  10. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik vind deze wagens echt Lelijk!
    zie er heel veel mee lopen, maar ik krijg er steeds weer een afkeer van :oops: .
    Niets voor mij dus
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, ik vind het ook niks, heb het idee dat ze straks gaan opstijgen :) kan me voorstellen dat het wel heel lekker loopt, maar voor ons is het niets ;)
     
  12. bloempje27

    8 apr 2007
    96
    0
    0
    Hier nog een die ze niks vind. Ik vind ze veels te klein
     
  13. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    wat een vreselijke wagen !
    ziet er echt niet uit.
     
  14. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    een opberbbakje is ook geen optie. erg jammer. ik geloof dat wij rond de 900/1000 eoro uit zouden komen.

    volgens mij kun je de bak alleen in de standaard kleuren uit laten voeren en het zitje custom made. je kunt dus altijd eerst beginnen met de bak en dat het zitje volgt.
     
  15. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Huh veel mensen mee zien lopen?
    Hij is net uit :D
    Misschien ben je in de war met de Stokke ?
    (De Stokke vind ik ook lelijk)

    Maar ben een beetje van deze afgestapt hihi ;)
    Vind nu weer de Quinny speedy sx Topline leuk :D

    -xxx-
     
  16. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hij was begin dit jaar al op de hhb. dus het kan best dat er veel mensen zijn die hem al hebben.
    Heb hem daar dus gezien. vind het 3 keer niets
     
  17. flippy

    flippy Actief lid

    16 jul 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb er al een Joolz Bloom besteld in blauw maar heb hem eigenlijk nog nooit in het echt gezien! Toen was die nog niet in de winkel. Voor zover ik het kon zien op hun site vond ik het inderdaad een mooie aparte wagen. Hij zou heel licht zijn en makkelijk op te vouwen en dat is wat ik nodig heb o.a omdat ik de trap op moet. Ik ga van de week langs de winkel om de wagen in het echt te bekijken dus ik hoop van harte dat het niet tegenvalt!
    Trouwens weten jullie of je eigenlijk een bestelde en betaalde kinderwagen terug kan brengen of annuleren?!Voor het geval dat! Dat zou toch moeten net als met alles!
     
  18. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm wat voor ons DE reden was om hem niet te kopen is eigenlijk dat het het allereerste model van deze fabrikant is

    daar moeten haast wel kinderziektes in zitten

    vind ze wel supermooi!
     
  19. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm bij de winkel (baby anco) waar wij onze kinderwagen (geen joolz) gekocht hebben was dat gewoon mogelijk.
     
  20. ziezo

    ziezo Bekend lid

    2 mrt 2007
    709
    39
    28
    wij gingen ook voor de joolz bloom,maar toen wij hem 2 weken terug wilde bestellen bij de prenatal zeiden ze dat de wagen alweer uit de handel gehaald was.De wagen zou niet goed zijn. Er waren verkeerde materialen gebruikt.De zitting van het stoeltje zou scheuren en zo waren er nog een aantal dingen.
    Voor degene die de wagen wel al besteld had zou ik het even voor de zekerheid navragen hoe dit zit.

    groetjes sarita
     

Deel Deze Pagina